Szarlotka wg przepisu Joasi Duszczyńskiej :-)

1. Data: 2002-10-15 18:38:06

Temat: Szarlotka wg przepisu Joasi Duszczyńskiej :-)
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam w niedziele :-))) Pachniala nieziemsko, smakowala cudownie :-))
Teraz zastanawiam sie czy na takim samym ciescie nie ulozyc wisni. Mozna
byloby ulozyc na nich paski ciasta tak, zeby powstala kratka. Co sadzicie o
takim pomysle?

Pozdrawiam

Marzenna Kielan

BTW a na urodziny corki zrobila tort migdalowy takze wg przepisu Joanny -
GENIALNY!

1. Data: 2002-10-15 18:55:46

Temat: Re: Szarlotka wg przepisu Joasi Duszczyńskiej :-)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

Dzięki za komplementy.

> [...]
> byloby ulozyc na nich paski ciasta tak, zeby powstala kratka. Co sadzicie

A umiałabyś z tak potwornie kruchego ciasta zrobić ładnie wyglądające paski?
Jełi tak to pełnia podziwu.

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-10-15 19:52:31

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aohoe5$5u6$1@news.onet.pl...

> A umiałabyś z tak potwornie kruchego ciasta zrobić ładnie wyglądające
paski?
> Jełi tak to pełnia podziwu.

Wiesz Joanno, ja nie mialam pod reka zadnej margaryny i uzylam prawdziwego
masla, moze to sprawilo, ze ciasto idealnie sie walkowalo i nie bylo takie
kruche, gdy bylo surowe. Za to po upieczeniu smakowalo idealnie. W kazdym
razie w niedziele postaram sie to zrobic i dam znac :-)

Pozdrawiam

Marzenna

1. Data: 2002-10-16 07:40:40

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kruche, gdy bylo surowe. Za to po upieczeniu smakowalo idealnie. W kazdym
> razie w niedziele postaram sie to zrobic i dam znac :-)

Ostatnio też robię z masłem... hmm... mam zmienić skład na stronie? Wszak
zasadniczo chodzi o tłuszcz w wersji stałej... Nawet czasem robię ze
smalcem, ale nie z samym - tak 1/3 smalcu.

1. Data: 2002-10-16 08:31:13

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aoj5ao$3ih$1@news.onet.pl...
> [...]
> zasadniczo chodzi o tłuszcz w wersji stałej... Nawet czasem robię ze
> smalcem, ale nie z samym - tak 1/3 smalcu.

zmien, ciasta na masle sa o niebo smaczniejsze. Margaryne uzywam tylko do
robienia polewy czekoladowej ma np. murzynka-ma wtedy lepsza
konsystencje....a ciasta na masle obowiazkowo.

Jola L-L

1. Data: 2002-10-16 09:42:45

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> robienia polewy czekoladowej ma np. murzynka-ma wtedy lepsza
> konsystencje....a ciasta na masle obowiazkowo.

Wedle życzenia! :-)
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/szarlotka.h
tm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Ryba w zalewie (marynacie?)
o drozdzach instant i ciescie drozdzowym
chrupiąca sałatka jamiego olivera
ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?
sos serowy do nachos -jak???