sos serowy do nachos -jak???

1. Data: 2002-10-15 14:27:24

Temat: sos serowy do nachos -jak???
Od: "Ala " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
jezeli ktos zna przepis na taki sos to bardzo bardzo prosze!
wielbiam ten sos, ale kosztuje maly sloik 11 zl

bardzo dziekuje
pozdrawiam
Ala

1. Data: 2002-10-15 18:42:57

Temat: Re: sos serowy do nachos -jak???
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli ktos zna przepis na taki sos to bardzo bardzo prosze!
> wielbiam ten sos, ale kosztuje maly sloik 11 zl

Przepraszam blondynki, ale ten sos co mnie smakował kosztował ok. 10,99 zł
za słoik.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

1. Data: 2002-10-15 19:32:18

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam blondynki, ale ten sos co mnie smakował kosztował ok. 10,99 zł
za słoik.
;-)
------------------
Ja jestem blondynka i kupuje za 8 PLN :>

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-15 20:35:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem blondynka i kupuje za 8 PLN :>

To, już widzę, ale podziel się swoją wiadomością z ...
;-)))

1. Data: 2002-10-15 20:50:29

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehehehe ;P

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-16 06:58:00

Od: "Ala " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehehehe ;P

Drodzy Panstwo,
chyba czegos tutaj nie rozumiem....
co takiego napisalam lub czego nie napisalam ze spotkalam sie z kpina??

slyszalam sporo o tej grupie, czasem zagladalam do archiwum i dopoki nic nie
napisalam odczucia mialam dobre, pewnie dlatego, ze czytalam tylko watki z
literka (P)

jestem bardzo rozczarowana zachowaniem osob ktore mi odpisaly.....
to doprawdy smutne ze znajdujecie tak mierny sposob na dowartowsciowanie

zycze milego gotowania

szkoda ze nikt nie zna przepisu - kupie sobie znowu sos, pomimo tego, ze
uwazam go za drogi:)

pozdrawiam - Ala

1. Data: 2002-10-16 07:34:38

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojecia co moglo Cie rozczarowac...
A co do sosou, kup jeszcze raz na sloiku bedziesz miala skladniki czyli
polowa sukcesu - odejmij sobie tylko te wszystkie E - ....

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-16 08:00:34

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Drodzy Panstwo,
> chyba czegos tutaj nie rozumiem....
> co takiego napisalam lub czego nie napisalam ze spotkalam sie z kpina??

może dlatego, że sos do naczos "taki jak w
kinie/dyskotece/supermarkiecie po 5/10/100zł" jest standardowym pytaniem
z gatunku "pizza hut pizza", "KFC panierka" i podobne. Odpowiedzi było
też kilkanaście, oczywiście nie w serii przepisów.

> slyszalam sporo o tej grupie, czasem zagladalam do archiwum i dopoki nic nie
> napisalam odczucia mialam dobre, pewnie dlatego, ze czytalam tylko watki z
> literka (P)
tak. Gdybyś czytała te inne, to byś wiedziała, skąd te kpiny.

> [...]
> to doprawdy smutne ze znajdujecie tak mierny sposob na dowartowsciowanie

> szkoda ze nikt nie zna przepisu - kupie sobie znowu sos, pomimo tego, ze

a tak na serio, to spróbuj znaleźć ser topiony w smaku podobnym do
twojego ulubionego. Roztop go w garnku z mlekiem (nie za dużo mleka).
Dopraw rosołkiem, chili, papryką, co się podoba. Jak dobrze trafisz, to
konsystencja i smak będą takie, jak lubisz.

Waldek

1. Data: 2002-10-16 08:10:51

Od: "Ala " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dopraw rosołkiem, chili, papryką, co się podoba. Jak dobrze trafisz, to
> konsystencja i smak będą takie, jak lubisz.

Bardzo dziekuje
Ala

1. Data: 2002-10-16 14:17:46

Od: "Piotr Tobiasz Kozłowski" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora