Nalewka z wisni

1. Data: 2001-07-28 12:00:15

Temat: Nalewka z wisni
Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos wie jak to sie robi.
Sebek.

1. Data: 2001-07-28 12:15:21

Temat: Re: Nalewka z wisni
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik serw <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ju9r0$2c5q$...@r...atman.pl...
> Moze ktos wie jak to sie robi.
> Sebek.

Najpierw musisz udowodnić że masz skończone 18 lat ( zgodnie
z prawem RP). Mogą nas wszystkich zaaresztować.

AgataW.

1. Data: 2001-07-28 12:19:34

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik serw <s...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ju9r0$2c5q$...@r...atman.pl...
> Moze ktos wie jak to sie robi.

pozwalam sobie wkleić przepis Doruni(i) może mnie nie
pogoni.

"Ja robię to od lat i wygląda to tak:
zasypuje wiśnie w słoju cukrem (polecam trochę miodu) tak
aby były przykryte
całe, to stoi sobie prawie 2 tygodnie, następnie zlewam ten
soczek,
zagotowuje go i do słoików. Pozostałe wiśnie zalewam sprytem
70% by wiśnie
przykryte były i tak to stoi 4 tygodnie. Po tym czasie
wylewam spryt z wiśni
i łącze to z tym wcześniej odlanym sokiem, i odstawiam o na
kilka miesięcy,
a wiśnie mam do lodów lub do innego użytku. Naprawdę pycha,
robię tak od lat
i zawsze mi znajomi wypijają pod pretekstem że to w celu
leczniczym na chore
gardło.
Pozdrawiam Dorunia"

AgataW.

1. Data: 2001-07-28 12:31:31

Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakbym nie mial 18+ to skad bym mial alkohol do nalewki?
Udowodniono teze ze mam 18+
Pozdrowka
SEbek

1. Data: 2001-07-28 12:39:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

mogles buchnac rodzicom z barku...albo poprosic starszego kolege,
coby kupil, a Ty za JAKIMS slupem czyhales (czy
"czyChales"???)...

Krysia (wbrew pozorom, dorosla)

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-28 12:46:31

Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:fgc5mtss6plpiiiq31lqudp1djrihci2a0@4ax.com...
> mogles buchnac rodzicom z barku...albo poprosic starszego kolege,
> coby kupil, a Ty za JAKIMS slupem czyhales (czy
> "czyChales"???)...

I cala maskarada sie wydala. Buu! Buu! Mamo tu na mnie krzycza.
Aaaaaaaaaaaaaaaa.

;)

1. Data: 2001-07-28 12:54:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>kolege,
>No nie Krysia a mógl byc z tego taki dowcip fajny!!!! A Ty
>zrobilas literówke!
>
>"czyChlales" czy Czyhales!
>trudno.
>
>AgataW.(ok.wiem ze to o otrografi(i).

no przecie to byl TEST - jak ma 18 lat to juz chyba ortografii
uczyli?

Qrcze, przestrasze czlwoieka - nalweka z wisni - wisnie zasypac
cukrem, postawic w sloju monstrualnym (no bo chyba chesz tego
wiecej niz marna butelczyne), postawic w slonecznym miejscu, po
jakichs 2 -3 tyg. wiecej z wisni soku nie wyjdzie - zrobia sie
pomarszczone. Wtedy trzeba wlac spirytuse...ile, bij-zabij nie
wiem, robie na oko. Najwazniejsze, zeby tego spirytusiku juz tam
w sloju bylo, niech sie zacznieprzegryzac, co potrwa tez z
tydzien, wtedy mozna albo dolac spirytusu, zamieszac jakims
dragiem, znow niech sobie psotoi, potem przez gaze zlac do
ladnych butelek (no bo niby dlaczego wlewac takie dobre cos do
brzydkich???) i pic. a owocki zjesc.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-28 12:54:56

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:f...@4...com..
.

1. Data: 2001-07-28 12:55:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>I cala maskarada sie wydala. Buu! Buu! Mamo tu na mnie krzycza.
>Aaaaaaaaaaaaaaaa.
>
>;)

wytrzyj nos, chodz za slup, ciocia Ci da na pol literka...o
Matko! Co ja mowie!!!!???

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-28 13:01:02

Od: "serw" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:08d5mto3r6jh1rk5uohdoaofpmvftg93rn@4ax.com...

> no przecie to byl TEST - jak ma 18 lat to juz chyba ortografii
> uczyli?

A jak jest dyslektykiem?

SEbek.

> [...]
> dragiem, znow niech sobie psotoi, potem przez gaze zlac do
> ladnych butelek (no bo niby dlaczego wlewac takie dobre cos do

galeria sie rozrasta
Sie pakuje i...
TORCIK LODOWY
Lemoniada z kalendarza.