Rodzaje kalorii.

11. Data: 2005-03-20 13:13:57

Temat: Re: Rodzaje kalorii.
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:d1jfsi$6hb$1@inews.gazeta.pl...

> Leszku, Ty dalej wierzysz w te bzdure, ktora kiedys sam wymysliles?

Mowisz ze on to sam wymysla? Myslalem, ze gdzies wyczytuje itp.

Hehehe. Pozdr.

12. Data: 2005-03-20 13:15:12

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d1jndb$3ep$1@inews.gazeta.pl...

> Jurku, a moze dla odmiany, zamiast niezgodnych z netykieta i zasadami
> dobrego
> wychowania uwag natury personalnej, napiszesz cos na temat?

Mysle, ze mu sie nie uda ;)

13. Data: 2005-03-20 15:36:50

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Ty

> Jej, skomplikowane to troche:-> Ale jeśli dobrze zrozumiałem do spożywane
> cykry proste są szybko przetwarzane i nie zdążą się spalić tylko są
odkładane
> jako tłuszcz. Ale przecież wszystkie warzywa i owoce mają cukry proste
(tak mi
> sie wydaje)...

i dobrze ci sie wydaje .leszek pisze bzdury i sam sie nakreca w spirali
histerii

14. Data: 2005-03-20 17:16:38

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kulinski" <m...@W...gazeta.pl> a écrit dans le
> Jurku, a moze dla odmiany, zamiast niezgodnych z netykieta i zasadami
> dobrego
> wychowania uwag natury personalnej, napiszesz cos na temat?

odpowiadasz na posty osob ktore masz w KF-ie, jak sie to ma do netykiety i
dobrego wychowania?

Jurek

15. Data: 2005-03-20 17:17:31

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:

> Mysle, ze mu sie nie uda ;)

bluzgac jak ty? napewno nie!

Jurek

16. Data: 2005-03-20 17:26:20

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> odpowiadasz na posty osob ktore masz w KF-ie, jak sie to ma do netykiety i
> dobrego wychowania?

To jaskrawy przykład że żadna proteza nie zastąpi właściwego organu ;)

Slawek

17. Data: 2005-03-20 18:10:18

Temat: "Napewno" osobno /nt
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2005-03-20 18:18:47

Temat: Re: "Napewno" osobno /nt
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Are" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

nie przesadzaj, mogl tylko spacji nie klepnąć

19. Data: 2005-03-20 18:23:57

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dobrego
> wychowania uwag natury personalnej, napiszesz cos na temat?

he he odezwał się moralista, który sam zaczyna post od:
"Leszku, Ty dalej wierzysz w te bzdure, ktora kiedys sam wymysliles?"
Nie jest to oczywiście uwaga natury personalnej i jest zgodna z zasadami
dobrego wychowania. Takie to jest dobre wegetariańskie wychowanie :)

Pozdrawiam
Leszek

20. Data: 2005-03-20 18:26:26

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> i dobrze ci sie wydaje .leszek pisze bzdury i sam sie nakreca w spirali
> histerii

Odezwał się ekspert!
Weź się lepiej za robienie dzieci, żebyś choć w jakiejś jednej dziedzinie
mógł z czystym sumieniem się wypowiadać :)

Pozdrawiam
Leszek

żywność genetycznie modyfikowana?????????
pytanko
prasa
dieta a picie...:)
jak schudnąć? proszę bardzo !!!