żywność genetycznie modyfikowana?????????

1. Data: 2005-03-18 20:00:18

Temat: żywność genetycznie modyfikowana?????????
Od: "dybuk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

słyszałam ostatnio historię o przedszkolu, w którym dzieci jadły
modyfikowane kurczaki i zaczęły im pióra rosnąć. Czy modyfikowana żywność
jest naprawdę taka szkodliwa? Czy znacie podobne przypadki skutków jedzenia
modyfikowanej żywności? Czy można dostać od tego raka albo się rozchorować?
Pomóżcie - wystraszyłam się!!!!!! Czemu takie szkodliwe żarcie jest
dopuszczone do sklepów????

2. Data: 2005-03-19 06:52:47

Temat: Re: żywność genetycznie modyfikowana?????????
Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dybuk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
d1fc0i$st3$...@i...gazeta.pl...
> słyszałam ostatnio historię o przedszkolu, w którym dzieci jadły
> modyfikowane kurczaki i zaczęły im pióra rosnąć.

gdzie te piora im rosly ?

Jurek

3. Data: 2005-03-19 08:13:48

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> gdzie te piora im rosly ?
>
> Jurek

podobno na skrzydlach i kuprze...horror...

pozd
WiRAHA

4. Data: 2005-03-19 10:19:11

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik WiRAHA pisze:

bno na skrzydlach i kuprze...horror...
To musiały urosnąć takie małe słodkie aniołki...

--
mj

5. Data: 2005-03-19 12:17:55

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dybuk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> słyszałam ostatnio historię o przedszkolu, w którym dzieci jadły
> modyfikowane kurczaki

Jeżeli masz na myśli żywność modyfikowaną za pomocą inżynierii genetycznej,
to jak na razie dotyczy to tylko żywności pochodzenia roślinnego, a
szczególnie soi i kukurydzy.

> i zaczęły im pióra rosnąć.

Wiesz, jak to dzieci. Znalazły gdzieś pióra i powkładały sobie we włosy :)

Czy modyfikowana żywność
> jest naprawdę taka szkodliwa?

Niebezpieczeństwo stosowania inżynierii genetycznej w hodowli roślin polega
na tym, że nie wiadomo jakie to może przynieść skutki. Ingerencja człowieka
w genetykę już 15 000 lat temu doprowadziła do nadmiernego wzrostu
populacji ludzkiej, chorób cywilizacyjnych, wojen na masową skalę.
Także efektem tej manipulacji genetycznej był rozwój cywilizacji technicznej
oraz kultury i sztuki. Być może dzięki temu staliśmy się kosmitami, a za
jakiś czas jakaś inna cywilizacja będzie mieć swojego Deanikena.

Nie wiadomo, czy gdyby człowiek nie rozpoczął na skraju neolitu selekcji
roślin pod kątem jemu przydatnych specyficznych cech, to czy cywilizacja by
się rozwinęła, czy nie. Być może byłby to rozwój dużo wolniejszy i idący w
innym kierunku.

Czy znacie podobne przypadki skutków jedzenia
> modyfikowanej żywności?

Były chyba jakieś doniesienia o alergiach.

Czy można dostać od tego raka albo się
rozchorować?

Kto to wie?

> Pomóżcie - wystraszyłam się!!!!!! Czemu takie szkodliwe żarcie jest
> dopuszczone do sklepów????

Tyle szkodliwego żarcia jest w sklepach, że lepiej je omijać z daleka :)

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2005-03-19 17:46:17

Od: "dybuk" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@o...org> napisał(a):

> Czy znacie podobne przypadki skutków jedzenia
>
> Były chyba jakieś doniesienia o alergiach.
>
> Czy można dostać od tego raka albo się
> rozchorować?
>
> Kto to wie?

Rozbroiłeś mnie.

Oczywiście zgrywałam się pisząc że się wystraszyłam, ale to w sumie ciekawy
kawałek naszej kultury - strach przed modyfikowanym żarciem... Te dzieciaki
to niby pierzem zaczęły porastać (tak tak, mnie też to rozśmieszyło). A
serio - znacie może mrożące krew w żyłach historie tego pokroju?

A tak na marginesie. Skoro dzieci zamieniają się w kurczaki, to może
anorektyczki zamienią się w gigantyczne marchewki? A może można zamienić się
w gigantyczną kolbę kukurydzy przez jedzenie modyfikowanego żarcia (najpierw
twarz staje się lekko kwadratowa i żółtawa jak ziarnko kukurydzy...)?

Aha. I kasuję ten zdecydowanie za długi rządek wykrzykników w temacie.

7. Data: 2005-04-04 23:23:35

Od: fampirek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dybuk wrote:

> słyszałam ostatnio historię o przedszkolu, w którym dzieci jadły
> modyfikowane kurczaki i zaczęły im pióra rosnąć.

I czym sie przejmujesz? Jak juz zaczna latac to bedzie duzo bezpieczniej frunac
zamiast maszerowac do szkoly.

> Czy modyfikowana żywność jest naprawdę taka szkodliwa?

Wyjatkowo wroga propaganda.

> Czy znacie podobne przypadki skutków jedzenia modyfikowanej żywności? Czy
> można dostać od tego raka albo się rozchorować?

Nie ma zadnych skutkow ubocznych jedzenia modyfikowanej zywnosci. Ci ktorzy
nazywaja ja FF (Frankenstain Food) to wrogowie postepu.

> Pomóżcie - wystraszyłam się!!!!!!

Pomoz sobie, jedz ile mozesz i nie przejmuj sie.
Jak jednego dnia zacznnie Ci ogon rosnac albo druga glowa to napewno nie z
powodu FF.

pozdrowka

8. Data: 2005-04-10 14:33:22

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> modyfikowanej żywności? Czy można dostać od tego raka albo się rozchorować?
> Pomóżcie - wystraszyłam się!!!!!! Czemu takie szkodliwe żarcie jest

http://www.halat.pl/article.php?make_stat=transgen&f
s=transgen.html

Moze te piorka to koncowy etap spozywania tej zywnosci.
pozdro Dana

9. Data: 2005-04-29 14:12:19

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego post Dany jest nie dostępny na serwerze?

10. Data: 2005-04-29 14:15:32

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacekplacek" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego post Dany jest nie dostępny na serwerze?
Właśnie zniknął kompletnie.

pytanko
prasa
dieta a picie...:)