Napięcie żąłondka

1. Data: 2006-01-26 22:12:14

Temat: Napięcie żąłondka
Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie sprawa jest taka
Od jakiegoś miesiąca ma pięcia w okolicy żołądka
Wygląda to ta
Muszę kilka razy dziennie zrobić coś takiego raz wcisnąć brzuch
A potem rozkisnąć brzuch mając 1 ściśnięty
Wtedy jak się rozpręża czuje ulgę i ukojenie
Miałem już wiele razy nerwicę wegetatywną
Pije DOXEPIN dość nieregularnie ale jak mi to dało w kość staram się
zaczynać pić go trochę bardziej regularnie
Znajomy lekarz namawia mnie żebym go pił nawet 3 razy dziennie
Sam powiedział ze to są napięcia nerwowe a tymi skurczami próbuje rozładować
te napięcia
Robiłem nawet EKG wyszło dobrze

wstaję o 11śniadanie godzina na kompie potem zakupy powrót o od 14 znowu na
kompie do wieczora
w sumie średnio 7 do 8 godzin średnio

Witam dziś byłem u lekarza rodzinnego
Wiec lekarz stwierdził ze to jest od stresu z nerwów ale ma też trochę
podrażniony woreczek żółciowy ( apetyt wilczy mam uwielbiam słodkości
ciasta ,ptasie mleczko itd. )
Stwierdził też ze jestem trochę hipochondrykiem
Zapisał scipolan i ramigas i trochę diety ( nie lubię diety )
Co ciekawe jak wypiłem ziółka czyli mieszankę własnej roboty poczułem się
lepiej
Wkurzyłem się trochę na lekarza bo myślałem że na badania lekarskie