Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h

Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE G40 10km\h

następny post »
From: "Mirek" <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Napiszmy o zaletach i wadach swoich wózków elektrycznych-mój to INVOCARE
G40 10km\h
Date: Mon, 15 Nov 2004 23:55:05 +0100

Dużo z nas korzysta, szuka i będzie szukać dla siebie wózka elektrycznego
odpowiedniego do własnych potrzeb i możliwości.
Ja mam G40 10km\h już dwa lata i polecam go bardzo dla tych co dużo jeżdżą
szosą i w terenie. Jest to wózek który nie boi się lasu, piachu, kolein (ma
wysokie zawieszenie co jest dużą zaletą, szerokie koła) jest bardzo silny,
gdzie ja już nim nie byłem a dużo jeżdżę z żoną( żona na rowerze) na spacery
dochodzące nawet do 50km (zawsze biorę do niego na drogę lekki prostownik) .
Dużo jeżdzimy na długie spacery, latem do lasu na grzyby, a mnie zwłaszcza
ostatnio interesuje fotografia cyfrowa, a ten wózek potrafi dowieżć mnie tam
gdzie kiedyś mogłem marzyć że dotrę. Także zimą ,ten wózek z racji swej
większej prędkości, szerokich kół, bardzo dobrze radzi sobie nawet z dużym
śniegiem. Jest stabilny na dużych przechyłach. Niezbyt polecił bym go tym co
mają ciasne mieszkanie bo wózek ma skrętne tylne koła, ale najlepiej go
sprawdzić wcześniej. Nie boi się G40 wysokich krawężników, ma bardzo mocną
ramę i resorowane zawieszenie przód i tył. Ja choć jestem po skoku do wody
( niesprawne nogi i częściowo sprawne ręce) prowadzę dość aktywne życie,
prowadzę małą własną firmę i ten wózek dużo mi pomaga w prowadzeniu
interesu.
Wózek w wersji 10km\h jest dość drogi, widziałem cenę G40 nowego 23700 zł. w
jakiejś polskiej firmie ale można taniej kupić używane.
Przestrzegam przed kupowaniem do wózków elektrycznych akumulatorów
SCHNEIDER dawny Piastów- krótka sprawność, straszna tandeta, już czwarty raz
reklamuje. Duże akumulatory 80 ah padły mi już po dwóch tygodniach, to nie
są akumulatory dobre do wózków.

Napiszcie coś o swoich wózkach o ich wadach i zaletach, także o warunkach w
jakich dany wózek się sprawdza lub nie.
Nasze opinie mogą się bardzo przydać tym co planują zakup wózka
elektrycznego, bo dobry sprzęt bardzo może zmienić nasze życie.
Wiem coś o tym co znaczy mieć dobry sprzęt typu wózek i inne sprzety które
pomagają nam i osobom nam pomagającym, bo sam od kiedy zacząłem prowadzić
własny interes, mogłem bardzo dobrze przystosować mój dom, zmienić życie dla
mnie i dla mojej cudownej żony.
Powiem wam że jestem bardzo szczęśliwy i teraz wcale moja niepełnosprawność
mi nie przeszkadza.

Dobrze dobrany sprzęt typu wózek elektryczny może bardzo pomóc (dowjeżć nas
do pracy, znaleźć przyjaciół).
Pamiętajmy żeby nie polecać wózka elektrycznego osobom niedługo po wypadku.
Ktoś kto zbyt wcześnie wsiądzie na wózek elektryczny zamiast na lekki
aktywny może bardzo zniszczyć sobie zdrowie i życie. Mięśnie pozanikają,
pojawią się odleżyny i problemy które można pokonać doprowadzając ręce do
jak największej sprawności jeżdżąc na wózku aktywnym.
Ja zawsze ze spaceru lub po załatwieniu swoich spraw przesiadam się na wózek
aktywny i na nim poruszam się po domu i bliskiej okolicy.
Pozdrawiamy.
Mirek i Ewa