Napletek

1. Data: 2001-04-17 19:48:21

Temat: Napletek
Od: p...@p...onet.pl (Paweł Pytel) szukaj wiadomości tego autora

Od trzech dni koniec mojego napletka jest zaczerwieniony i odczuwam
nieprzyjemne pieczenie, szczególnie podczas oddawania moczu. Wolałbym
uniknąć wizyty u lekarza. Czy są jakieś domowe metody leczenia? Co to może
być?

2. Data: 2001-04-18 04:26:23

Temat: Re: Napletek
Od: "Michal Buslik" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

i owszem - moczenie malego { ze sciagnietym napletkiem } w rumiankowym
roztworze :-)
Użytkownik Paweł Pytel <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:001a01c0c777$6b9c1280$e504a0d4@Pluto...

3. Data: 2001-04-18 21:18:01

Od: "Kamelot" <k...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Pytel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieprzyjemne pieczenie, szczególnie podczas oddawania moczu. Wolałbym
> uniknąć wizyty u lekarza. Czy są jakieś domowe metody leczenia? Co to może

Rwa kulszowa - ćwiczenia
jaka odzywka dla mnie?
pekniety jezyk ?!!
potrzebna recepta na pigulki antykoncepcyjne
antykoncepcja