Naprawa pralek - Kraków

1. Data: 2007-01-17 19:21:23

Temat: Naprawa pralek - Kraków
Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ma ktoś może namiar na dobrego fachowca od pralek działającego na terenie
Krakowa? Spaliła mi się chyba grzałka albo jakiś układ - nie znam się - w
każdym razie woda podczas prania jest zimna. Można w serwisie ale oni łupią
okrutnie. A jeśli faktycznie spalona grzałka, może wiecie gdzie kupić w
Krakowie części zamienne do pralek Candy? A w ogóle to dziadostwo jest same
kłopoty z nią mam :( Jak nie programator to uszczelka teraz dla odmiany
grzałka albo coś :( I na dodatek coś gdzieś trochę się leje i nie wiem skąd
:( A ma to z 6 lat dopiero.

Przepraszam ale musiałem się wyżalić bo pewnie za te wszytkie naprawy
kupiłbym jakiego Polara jak mają rodzice od ponad 10 lat i nic się im nie
dzieje!

--
Dziękuję i pozdrawiam!
Cezary

2. Data: 2007-01-17 21:09:28

Temat: Re: Naprawa pralek - Kraków
Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Można w serwisie ale oni łupią
> okrutnie. A jeśli faktycznie spalona grzałka, może wiecie gdzie kupić w
> Krakowie części zamienne do pralek Candy?

Serwis rzeczywiście łupi bezlitośnie i dlatego jeśli nie masz 2 lewych rąk
to przynajmniej spróbuj sam.
Części do pralek, odkurzaczy, lodówek itp kupisz na alejach, niedaleko
jubilata, mniej więcej na przeciwko teatru STU.
Ja kupiłem grzałkę za całe 35 zł, do tego pół godziny własnej roboty i
pralka jak nowa ;)))
Weź na wszelki wypadek starą grzałke do sklepu.
Ja mam pralkę Siemensa i pierwsza wizyta skończyła się na niczym, bo pan
mówił że Siemens nie daje nikomu katalogów (oprócz serwisów) i nie wiadomo
jaka grzałka jest do jakiej pralki.
A jak masz grzałkę ze sobą to dobierze identyczną. Może Candy rozdaje
katalogi, a może nie.... Bezpieczniej wziąć

3. Data: 2007-01-17 21:23:29

Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Jan 2007 22:09:28 +0100, Mustafa napisał(a):

> Ja kupiłem grzałkę za całe 35 zł, do tego pół godziny własnej roboty i
> pralka jak nowa ;)))
Pare śrubek odkręcę, ale jak miałbym bęben rozbierać to się raczej nie
piszę - a grzałka chyba gdzieś tam schowana...

4. Data: 2007-01-18 22:34:40

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Pare śrubek odkręcę, ale jak miałbym bęben rozbierać to się raczej nie
> piszę - a grzałka chyba gdzieś tam schowana...

grzałka jest schowana na samym dole bębna
jej odkręcenie to 1 (słownie jedna) śrubka ;)
(+ kilka śrubek od blachy z dna pralki)

5. Data: 2007-01-19 18:13:38

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" podał:

> grzałka jest schowana na samym dole bębna
> jej odkręcenie to 1 (słownie jedna) śrubka ;)
> (+ kilka śrubek od blachy z dna pralki)

Od kiedy to grzałkę wymienia się odkręcając dno pralki? ;)

Dla większej precyzji dodam, że grzałka zamontowana jest w zbiorniku.

P.

6. Data: 2007-01-19 19:06:35

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Od kiedy to grzałkę wymienia się odkręcając dno pralki? ;)

Od czasów kiedy w niektórych pralkach (np rzeczony siemens) zaczęto montować
takie ustrojstwo.
Sam nie wiem po co jest ta blacha (bo chyba żadnej funkcji nie spełnia), ale
jest i trzeba ją odkręcić

> Dla większej precyzji dodam, że grzałka zamontowana jest w zbiorniku.

no tak - w zbiorniku a nie w bębnie ;))

7. Data: 2007-01-21 12:05:40

Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc - operacja się udała :)

8. Data: 2007-01-21 15:45:44

Od: d...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

Blacha jest po to aby myszy niedostały sie do modółu a pozatym żeby
było ciszej a co do części siemens udostępnia katalogi on-line
tylko trzeba poszukać

pozdr

instrukcja obsługi
zamalowanie popisanej ściany