Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv

1. Data: 2003-02-25 12:13:22

Temat: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Od: "Piotrek M." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
http://www.kolagen.internetdsl.pl
Chciałbym Wam zaprezentowac nasz produkt -
Kolagen Aktiv - opatentowany i produkowany w Polsce
Jest to rewelacyjny srodek wspomagajacy leczenie wielu
chorob,a takze srodek, ktory m.in.
-Zatrzymuje proces starzenia skory i ja regeneruje
-Splyca i likwiduje zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych.
-Leczy skore z tradzikiem młodzienczym i rozowatym.
-Pomaga w leczeniu skory skłonnej do alergii.
-Wygladza blizny.
-Wspomaga leczenie zylaków.
-Stosowany zewnetrznie na powieki poprawia ostrosc wzroku.
- Wspiera leczenie chorob zwyrodnieniowych i osteoporozy.
-Stosowany zewnetrznie na stawy lagodzi bole reumatyczne,
likwiduje opuchliznę i usmierza bol.
-Likwiduje lupiez
-Zmniejsza rozstepy
-Regeneruje skore po oparzeniach
-Zmniejsza paradontozę
-Wspiera leczenie kolagenozy i cukrzycy
http://www.kolagen.internetdsl.pl
Prawdopodobnie na tej grupie jest wielu lekarzy i osób zainteresowanych
tematem, wiec mysle, ze sie warto zapoznac.
Pozdrawiam
Piotrek

1. Data: 2003-02-25 12:22:18

Temat: Re: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek M." <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Prawdopodobnie na tej grupie jest wielu lekarzy i osób zainteresowanych
> tematem, wiec mysle, ze sie warto zapoznac.
> Pozdrawiam
> Piotrek

Czytalam co nieco o kolagenie czyszczonym przy pomocy wlokien jedwabnych i
wydaje mi sie, ze to wlasnie to. Ale kurcze, zeby spamowac tym grupe? Troche
wstyd...

Kaska

1. Data: 2003-02-25 12:36:30

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek M. <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]

> - Wspiera leczenie chorob zwyrodnieniowych i osteoporozy.
> -Stosowany zewnetrznie na stawy lagodzi bole reumatyczne,

Nie latwiej byloby napisac, ze pomaga na wszystko ? ;)

Dunia

1. Data: 2003-02-25 12:41:41

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Piotrek M. " wrote:

> -Stosowany zewnetrznie na powieki poprawia ostrosc wzroku.

Dostaliscie juz nagrode Nobla? :))))))

> Prawdopodobnie na tej grupie jest wielu lekarzy i osób

No mogłes zmienic zakonczenie, bo to co pasowało na pl.sci.medycyna - tutaj
nie bardzo :P
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-25 13:40:52

Temat: Odp: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotrek M. <a...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3fmla$n1u$...@a...news.tpi.pl...

> Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony:
> http://www.kolagen.internetdsl.pl
ciach.

Czy to to, co bylo tak nachalnie rozsylane na wszelkie adresy mailowe
znalezione w necie?
to u mne juz macie minus za niestosowanie sie do podstawowych zasad.

wyjatkowo bez pozdrowien, za to z plonkiem,
magda

1. Data: 2003-02-25 13:56:52

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek M." wrote:

> (...)
> -Likwiduje lupiez
> -Zmniejsza rozstepy
> -Regeneruje skore po oparzeniach
> -Zmniejsza paradontozę

(...)
Krawaty wiaze i usuwa ciaze :-)
Kapusta, kartofle, ogorki swieze,
Witaj w kuchennej grupie, spamerze.
Tu sie gotuje, a nie handluje,
lepiej uciekaj, bo denerwujesz!

Krycha, mloda poeta

1. Data: 2003-02-25 14:45:21

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> (...)
> [...]

wow ale siuper ci się rymnęło
aneta niepoetka

1. Data: 2003-02-25 14:55:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:

> wow ale siuper ci się rymnęło
> aneta niepoetka

:-)) Ale się rąbnęłam, jakoś myślałam, że otworzyłam kuchnię, nie
urodę.

Krycha, gapa nie poetka

1. Data: 2003-02-25 15:02:32

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> :-)) Ale się rąbnęłam, jakoś myślałam, że otworzyłam kuchnię, nie
> urodę.
>
> Krycha, gapa nie poetka

Bronie prawa mlodej poetki Krychy do bujania w oblokach!
:-))))))))))))))))

I prosze drugi wierszyk, urodowy :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-25 15:19:53

Od: "Beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał >
> [...]
-------------------------
Krystyna,
przez Ciebie teraz siedze i wydlubuje patyczkiem do uszu fusy z przestrzeni
miedzyklawiszowych! Wypraszam sobie, uprzedzaj! :-)) Moze byc cos jak:
uwaga, mloda poeta na horyzoncie - i dopiero rryms!:-) Aha- i to jest uroda,
a nie kuchnia- ale w sumie niezle, ze sie pomylilas:-)

szczerze ubawiona
Beata
m...@o...pl

czy macie cos podobnego?