Naprawdę pilnie szukam pracy z filozofii

1. Data: 2000-01-09 21:56:49

Temat: Naprawdę pilnie szukam pracy z filozofii
Od: "Tomson MacBeton" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Naprawdę pilnie potrzebuję prac z filozofii na jeden (bądź więcej)
z poniższych tematów:

1) "Gnoza to znaczy wiedza" - Jan Trąbka. Najlepiej recenzja.
2) Człowiek wobec świata.
3) Z dziejów myśli filozoficznych.

Prace zaliczeniowe na ocenę. Prace nie muszą być zbyt
długie (ok. 3 strony). Odpowiedzi prosiłbym na priva ponieważ
rzadko odwiedzam grupy dyskusyjne.

Z góry dziękuję
Tomek
ICQ:57798432
www.free.com.pl/macbeton/
t...@p...onet.pl

1. Data: 2000-01-10 06:42:18

Temat: Odp: Naprawdę pilnie szukam pracy z filozofii
Od: "Neska" <n...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... mnie sie wydaje, ze na takie ladne tematy (szczegolnie 2 i 3) mozna w
ciagu dwoch godzin napisac prace na 7 stron, a nie szukac na grupach :) Ale
to tylko moje skromne zdanie.

Neska

> [...]
>
> Prace zaliczeniowe na ocenę. Prace nie muszą być zbyt
> długie (ok. 3 strony). Odpowiedzi prosiłbym na priva ponieważ

Ja a aa kakaka ka nn n n i eeee - ma aaa aa t t e mamatyyycz cczcz ny mmm m od dde l
Jak miec 100 wlasnych dzieci ?
Ja a ja ka ka kkkkanie w w ww ininininteeeeeeernecie
Kazdy to robi
Sai Baba i inni hinduscy "magicy"...