Sprzedał żonę !!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2000-01-26 13:16:54

Temat: Sprzedał żonę !!!!!!!!!!!!!!
Od: MaXio <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie usłyszałem że na RTL odbędzie się licytacja......... ŻONY
jednego z facetów. Twierdzi że odda ją na jedną noc każdemu kto
odpowiednio zapłaci. Cena wywoławcza MILION MAREK!! Coś mi to trąci
"Niemoralną propozycją" Tylko tam była do wzięcia Demi Moore. Jeżeli
wiecie coś więcej - napiszcie.
Chętnie to sobie obejrzę. Czekam także na opinie
Pozdro.
Max

1. Data: 2000-01-26 13:37:06

Temat: Re: Sprzedał żonę !!!!!!!!!!!!!!
Od: "Gusto" <g...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MaXio <n...@g...pl> wrote in message news:388EF3A3.56AB5126@go2.pl...
> Właśnie usłyszałem że na RTL odbędzie się licytacja......... ŻONY
> jednego z facetów. Twierdzi że odda ją na jedną noc każdemu kto
> odpowiednio zapłaci. Cena wywoławcza MILION MAREK!! Coś mi to trąci

Slyszalem ze w Maroko za kobiete daja stadko wielbladow a taki jeden
'dwugarbny' jest warty tyle co u nas sredniej klasy auto :-))) A jak do tego
jest blondynka to hohohoho ;-)))) Sa chetni ??

1. Data: 2000-01-26 13:51:23

Temat: Odp: Sprzedał żonę !!!!!!!!!!!!!!
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A jestes kobieta? ;)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-26 14:01:54

Od: Marcin Barcinski <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trąci"Niemoralną propozycją" Tylko tam była do wzięcia Demi Moore. Jeżeliwiecie coś

to strasznie drogo. nawet Jennifer Lopez nie jest tyle warta!

Marcin Barcinski
http://www.geocities.com/m_barcinski

1. Data: 2000-01-26 15:38:53

Od: "Maciej Sluzynski" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ale ta dyskusja jest chyba niesmaczna, przynajmniej w mojej
opinii.
Panów proszę o umiarkowanie w wyrażaniu sądów na temat "sprzedaży" kobiet na
licytacji. A jeżeli to prawda, co napisał MaXio, to kobieta powinna tego
swojego męża opuścić jak najszybciej.
Pozdr
Maciej

1. Data: 2000-01-26 17:10:20

Od: "Horner" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Sluzynski <a...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hyEj4.8432$H...@n...tpnet.pl...
> [...]
na
> licytacji. A jeżeli to prawda, co napisał MaXio, to kobieta powinna tego
No oni tą licytację właśnie dlatego zrobili
żeby ona go opuściła (na godziwych warunkach)
:))))))))))))))))))))))))))

--
Pozdrawiam. Horner.

http://www.poznan4u.com.pl
http://pyry.poznan.mtl.pl

1. Data: 2000-01-26 17:16:45

Od: "WiecholeC" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A swoją drogą, chyba ciekawiej by było,
gdyby to żona chciała "użyczyć" swojego męża...
oczywiście za "drobną opłatą", podczas licytacji ;-)))

Qrde - chyba podsunę ten pomysł w RTL-u...

Sam nie chciałbym jednak pójść pod młotek
i zostać "opylonym" tylko po cenie wywoławczej :-)

Pozdrowionka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WiecholeC
c...@p...onet.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2000-01-26 19:10:43

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiecholeC wrote:

> [...]
>
> Qrde - chyba podsunę ten pomysł w RTL-u...
>
> Sam nie chciałbym jednak pójść pod młotek
> i zostać "opylonym" tylko po cenie wywoławczej :-)

A moze tak samym mlotkiem po glowie ;-)

1. Data: 2000-01-26 20:17:15

Od: "SLaveK" <f...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...

> A moze tak samym mlotkiem po glowie ;-)

Ten nick to przeklenstwo internetu :)))))
__________________________________
SLaveK ?
Chlopiec slabo slyszy, usta ciagle otwarte.
www.skatepl.com

1. Data: 2000-01-26 22:22:37

Od: "Glazer" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SLaveK <f...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86nksq$j05$...@s...icm.edu.pl...
> Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@f...onet.pl...

> Ten nick to przeklenstwo internetu :)))))

Hehehe, zaraz pojawi sie jeszcze Baba Naga, Przemol i Arnold ;)
--
Glazer
g...@p...onet.pl

Naprawdę pilnie szukam pracy z filozofii
Ja a aa kakaka ka nn n n i eeee - ma aaa aa t t e mamatyyycz cczcz ny mmm m od dde l
Jak miec 100 wlasnych dzieci ?
Ja a ja ka ka kkkkanie w w ww ininininteeeeeeernecie
Kazdy to robi