Naroznik z plytek...

1. Data: 2004-07-09 06:39:46

Temat: Naroznik z plytek...
Od: "Jacek M." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc ;)
Mam problem, a nie mam pomysłu. Jest do zrobienia naroznik w lazience -
płytkami (25*35). Sciany 160*230cm. Sciana 160cm wylozona na calej dlugosci
plytkami (4 warstwy), na dluzszej scianie chcialbym polozyc tylko 5 kolumn.
Tylko, ze nie mam pomyslu jak zejsc z tymi plytkami do podlogi. Schody
raczej, przy tej wielkosci plytek, i przy tej ilosci kolumn nie beda ladnie
wygladaly, skos chyba tez nie. Ma ktos jakis ciekawy pomysl? (jak to pomoze
plytki Cersanit: Trawertino Zefir, podloga Verde) Moze jakas kombinacja
kolorów, dekorow??? Pomocy, nie mam duszy artysty.
--
Jacek M.
hstl[wytnij]o2.pl

1. Data: 2004-07-09 09:30:02

Temat: Re: Naroznik z plytek...
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jul 2004 08:39:46 +0200 I had a dream that Jacek M. <h...@o...pl> wrote:
> [...]
> plytki Cersanit: Trawertino Zefir, podloga Verde) Moze jakas kombinacja
> kolorów, dekorow??? Pomocy, nie mam duszy artysty.

Mam łazienkę małą (<4m^2), płytki duże ułożone _poziomo_ i na jednej
i pół ścianie schodki - efekt wyszedł ciekawy - ja sam sie na to
uparłem, a moja TŻ artystka po fakcie pochwaliła :)

1. Data: 2004-07-11 16:40:32

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko, ze nie mam pomyslu jak zejsc z tymi plytkami do podlogi. Schody
> raczej, przy tej wielkosci plytek, i przy tej ilosci kolumn nie beda
ladnie
> wygladaly, skos chyba tez nie.

A nie da sie dokupic troche psaujacych plytek w mniejszym rozmiarze?
I jakos ladnie powplatac. Mozesz zrobic schodki, albo obok kolumny dac kilka
plytek, ale takich rozproszonych, nie plytka przy plytce (szerokie przerwy
miedzy nimi trzeba by idealnie wyrownac np. gipsem). Przy kolumnie gesciej,
a dalej rzadziej.

Ewentualnie jesli dajesz od gory dekory, to zrobic np. jeden schodek i
pionowo na brzegu kolumny obramowanie z dekorow.

Pozdrawiam
Julita

czy ktos widzial taki kinkiet?
Filtr HEPA H13 - zmywalny - macie jakies doswiadczenia ?
Antique Deco - sklep
pralka
instalacja wod.-kan.