Nasiona powojnika General Sikorski

1. Data: 2008-01-11 21:58:11

Temat: Nasiona powojnika General Sikorski
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Udalo mi sie wyhodowac z nasion Clematis orientalis (tangutica), i
zakwitl w drugim roku (podobno latwo kielkuje).

Teraz mam nasiona Clematis General Sikorski i pytam, czy ktos z Was
sadzil nasiona tego powojnika z powodzeniem? jesli tak, to jak?

MB

2. Data: 2008-01-11 22:52:52

Temat: Re: Nasiona powojnika General Sikorski
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz mam nasiona Clematis General Sikorski i pytam, czy ktos z Was
> sadzil nasiona tego powojnika z powodzeniem? jesli tak, to jak?

Z wielkokwiatowych siałem zółty,siewka wyszła bardzo podobna do rośliny
macierzystej. Nasiona powojników trzeba stratyfikować. Bez stratyfikacji
też wschodzą, ale trzeba czekać długo na kiełkowanie.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2008-01-12 02:01:25

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> macierzystej. Nasiona powojników trzeba stratyfikować. Bez stratyfikacji
> też wschodzą, ale trzeba czekać długo na kiełkowanie.

Dzieki, bede stratyfikowac.
MB

Efektywne mikroorganizmy
Re: Efektywne mikroorganizmy
Liczą na pomoc
my sister having sex with her boy friend
www.SunMet.pl - hurtownia YATO, VOREL, TOYA, FALA, FLO, F.N. KUŹNIA, złączki do rur PE