Nasturcja wieloletnia

1. Data: 2003-02-25 08:21:14

Temat: Nasturcja wieloletnia
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam następujące pytanie. Czy ktoś z Was zetknął się z wieloletnimi
gatunkami nasturcji np. T. speciosum lub T. tuberosum? Czy można je
kupić gdzieś w Polsce? Wiem, że trzeba je w naszym klimacie
traktować podobnie, jak dalie, ale chętnie bym się pobawiła :-)

_ _ _

" Wolę błędy entuzjasty od obojętności mędrca."

http://ciekawe-rosliny.prv.pl

2. Data: 2003-02-25 08:23:42

Temat: Odp: Nasturcja wieloletnia
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b3f8sn$7b3$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> kupić gdzieś w Polsce? Wiem, że trzeba je w naszym klimacie
> traktować podobnie, jak dalie, ale chętnie bym się pobawiła :-)

Ja się nie spotkałam, widziałam jedynie T. speciosum w katalogu
Thompson-Morgan . A tak w ogóle to te nasturcje, szczególnie T. specoisum są
piękne.Warto się z nimi pomęczyć.
Kaśka

3. Data: 2003-02-25 08:31:11

Temat: Re: Nasturcja wieloletnia
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, wysłało się nim zakończyłam :-)
Oczywiście...

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2003-02-25 08:34:29

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Ja się nie spotkałam, widziałam jedynie T. speciosum w katalogu
> Thompson-Morgan . A tak w ogóle to te nasturcje, szczególnie T. specoisum

> piękne.Warto się z nimi pomęczyć.

Też tak uważam, dlatego chciałabym je zdobyć, tylko póki co, nie
wiem jak :-)

Z pozdrowieniami, Maria

ukorzenianie lilakow
wiosna jest czy nie ma?