Nasza Ola zaczęła wstawać ...

1. Data: 2004-06-14 09:14:32

Temat: Nasza Ola zaczęła wstawać ...
Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i pojawił się problem ze ślizganiem się po parkiecie i płytkach.
Skarpetki z gumkami są kiepskie, bo guma zazwyczaj jest twarda i sliska.
Widzieliście porzadne skarpetki tego rodzaju?
A może jakieś butki? Na 8 miesieczniaka? Mam duże wątpliwości. Z kolei
na boso nie chcemy jej puszczać - mamy niepodgrzewane płytki w części
domu.

Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-14 09:25:30

Temat: Re: Nasza Ola zaczęła wstawać ...
Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Olech" <L...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A może jakieś butki? Na 8 miesieczniaka? Mam duże wątpliwości. Z kolei
> na boso nie chcemy jej puszczać - mamy niepodgrzewane płytki w części

Dywanik, wykladzina.

Zawsze jak ktos ma raczkujace dzieciaki zastanawiam sie jakie beda ich
pierwsze kroki po swiezutkim parkiecie albo terakocie w przedpokoju ;)

Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
ICQ:54914949 | GG:17979

1. Data: 2004-06-14 09:42:49

Od: Adam <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys ogladalem program o balecie (jakis polski) i tam opowiadali, ze
jak tancerze slizgali sie po scenie to polewali cocacola (w latach 60
;-)) i tanczenie dopiero wtedy bylo mozliwe.
Tak na marginesie.
Ale jezeli macie malenstwo, ktore dopiero stawia pierwsze kroki ja bym
walna niestety (bo to ogromny, dodatkowy koszt) wykladzine taka gruba by
pupcia nie bolala.
PZDR
Adam

1. Data: 2004-06-14 10:41:49

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cajrvs$au6$1@sunfire.man.olsztyn.pl,
Adam typed:

> Ale jezeli macie malenstwo, ktore dopiero stawia pierwsze kroki ja bym
> walna niestety (bo to ogromny, dodatkowy koszt) wykladzine taka gruba
> by pupcia nie bolala.

Ale ja szukam czegos na nożki, a nie pupcie :)
Na pupci ma pampersa :)
Wymiana podlogi w salonie z powodu kilkumiesiecznego okresu
przejsciowego to chyba za duża i zbyt trwała zmiana :)
Na nóżki mi coś polećcie - na stopki konkretnie :)

Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-14 11:44:36

Od: "deuter" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Olech wrote:
> ... i pojawił się problem ze ślizganiem się po parkiecie i płytkach.
> Skarpetki z gumkami są kiepskie, bo guma zazwyczaj jest twarda i
> sliska. Widzieliście porzadne skarpetki tego rodzaju?

Widzieliśmy. To znaczy ja i moich 3 synków :-) Da się kupić dobre tylko
trzeba poszukać.

1. Data: 2004-06-15 06:59:11

Od: "szulik" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Skarpetki z gumkami są kiepskie, bo guma zazwyczaj jest twarda i sliska.
> Widzieliście porzadne skarpetki tego rodzaju?

Polecam buciki Gucio: http://www.spdesign.biz/

Ewa

1. Data: 2004-06-28 06:21:37

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skarpetki zdecydowanie mozna kupić takie by sie nie ślizgały. Kiedyś
były bardzo dobre jakiejś angielskiej firmy z grubego frotte i z porządną
guma pod spodem (firmy nie pamiętam bo od jakichś 3 lat moje dzieci juz tego
nie potrzebują), poza tym dobre są takie kapcie-skarpetki na skórzanej
podeszwie, tylko część dzieci na początku za nic nie jest w stanie chodzić w
bucikach.
Jeśli chodzi o proponowane przez kogoś wykładziny to jest to chyba
najlepszy i najrozsadniejszy pomysł, bo chodzić to sie bedzie uczyć
faktycznie tylko kilka miesiecy, ale bawić na podłodze i padać w czasie
zabaw przez kilka nastepnych lat i co, pieciolatkowi tez pampersa nałożysz,
a kapcie do nóg przykleisz? Tylko jeszcze o pampersie na głowe pamietaj,
chyba że lubisz czerwone wzorki na terakocie ;-D.
Wystrój podłóg i zachwyt gosci jest IMHO mniej ważny od bezpieczeństwa
własnych dzieci, ale full ludzi rozumie to dopiero na chirurgii dzieciecej
(niestety).

1. Data: 2004-06-28 17:30:42

Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:cboddb$6it$1@inews.gazeta.pl,
renja typed:

> [...]
> ważny od bezpieczeństwa własnych dzieci, ale full ludzi rozumie to
> dopiero na chirurgii dzieciecej (niestety).

Ale łatwiej zmienić opony w samochodzie niż asfalt:) W pokoju dziecięcym
JEST wykładzina.
W pokoju parkiet, w kuchni i na przedpokoju płytki. W tych
pomieszczeniach nie położę przecież teraz wykładziny. Poza tym kto ma
wykładzinę w kuchni i na przedpokoju - przeciez to oznaczałoby wieczne
odkurzanie i czyszczenie plam.
No i przede wszystkim kładzenie wykładziny oznaczałoby chyba zrywanie
posadzki i parkietu, a to ani czyste ani szybkie.
Szybciej i prościej kupić dobre skarpetki.

Leszek Olech
------------

1. Data: 2004-06-28 19:23:11

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> In news:cboddb$6it$1@inews.gazeta.pl,

> Ale łatwiej zmienić opony w samochodzie niż asfalt:) W pokoju dziecięcym
> JEST wykładzina.

Sorki, ale z twojego wcześniejszego postu wywnioskowałam (błędnie) że
masz "nowoczesne" mieszkanie tzn. terakota i marmury gdzie tylko sie da ;-).

> [...]
> pomieszczeniach nie położę przecież teraz wykładziny. Poza tym kto ma
> wykładzinę w kuchni i na przedpokoju - przeciez to oznaczałoby wieczne

Dlaczego? A o miękkich i ciepłych wykładzinach specjalnie do przedpokoi
czy kuchni słyszałeś? Zmywa się to tak samo łatwo jak terakotę a o wiele
przyjemniejsze są.

> No i przede wszystkim kładzenie wykładziny oznaczałoby chyba zrywanie
> posadzki i parkietu, a to ani czyste ani szybkie.

Dlaczego? Wystarczy dociąc wykładzine na wymiar (musi miec podkład z
takiej niby gąbki żeby sie nie slizgała) i przymocować listwami.

> Szybciej i prościej kupić dobre skarpetki.

Zgadza się zęby tez szybciej i prościej wyrwac niż użerać się z nimi
przez całe życie ;-)
Każdy punkt widzenia ma swoje wady i zalety i każdy lubi cos innego.

> Pozdrawiam
Renata

Krocionogi - jak to zwalczać
sklep w necie