Nasze zodiaki

51. Data: 2005-12-20 22:11:14

Temat: Re: Nasze zodiaki
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zauważyłam tu np. żadnego koziorożca (może
> przeoczyłam), a zwróciłam na to uwagę, bo wśród moich znajomych koziorożce
> też nie zajmują się takimi rzeczami.

A Mampka która założyła ten post i Ja też. Chyba jednak niezabardzo zwróciłaś
uwagę:)

Pozdrawiam Iwa

52. Data: 2005-12-21 00:27:38

Od: Feri <feritas@na_drzewo_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Kolejna. Też październikowa, i to z samego środka znaku :)

I ja też centralnie z początku października :)

--
Feri
(czytacz;)

53. Data: 2005-12-21 06:42:49

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Racja Iwa, Koziorożce są fajne ;) Choć myślałam, że jest nas więcej :(
pzdr
Mampka, kardynalny Kozioroźec 30.12

54. Data: 2005-12-21 07:51:29

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Racja Iwa, Koziorożce są fajne ;) Choć myślałam, że jest nas więcej :(
> pzdr
> Mampka, kardynalny Kozioroźec 30.12

Nie smuć się jest nas więcej :)

Koziorożec 16.I

pozdrawiam
Lucy z Zabrza

55. Data: 2005-12-21 08:02:06

Od: "Madzialena" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny koziorożec na forum Madzialena (magda Janas) z Bogatyni urodzona 14
stycznia. Mam również przyjaciółkę która też jest Koziorożcem ze stycznia i dwa
lata temu zaraziłam ją robótkami ręcznymi. Tak że i nas
Koziorożców "robótkujących" też jest trochę.

56. Data: 2005-12-21 08:44:14

Od: "Niunia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i dwa
> lata temu zaraziłam ją robótkami ręcznymi. Tak że i nas
> Koziorożców "robótkujących" też jest trochę.

A ja jestem majowy Byczek :)

Pozdrawia wszystkie znaki zodiaku Niuńka :)

57. Data: 2005-12-21 11:53:23

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka wrote:
> Moze to stuknięte, ale ja tak dobrze się z Wami czuję...
> Chciałabym się dowiedzieć czy jest wśród nas jakiś dominujący znak zodiaku?
> Piszcie prędko pod jakim znakiem się urodziłyście ?
> Ja jestem koziorożcem...

Ja też koziorożec. I to w dodatku z 1 stycznia.

Pozdrawiam
Bea

58. Data: 2005-12-21 14:31:12

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja też koziorożec. I to w dodatku z 1 stycznia.

Uch, uch... obecność sprawdzają, więc się dopiszę ;-)))
21 stycznia, ale nie wiem jaki to znak, bo nie odczuwam wpływu jakiejś
odległej kupy piachu i lawy na moje zycie, a na charakter tym bardziej ;-)

--
Pasmanteria i nie tylko: (na hasło pl.rec.robotki-reczne 10% zniżki)
http://moje.aukcje24.pl/MsDuck

59. Data: 2005-12-21 15:34:48

Od: "sylwia" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jam ci też koziorożec
rogaty że aż strach

wesołych świąt
sylwia

60. Data: 2005-12-21 16:02:58

Od: "Elżbieta S." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byyyk!

ot Xin.. padło dzisiaj...?
haft krzyżykowy
[patchwork] świeże poranne getboty
[xxx] Marty Bell- Chatterwell - ma ktoś namiary?
cienka włóczka