Oh, gdyby nie Wy Wszystkie...

1. Data: 2005-12-20 09:39:45

Temat: Oh, gdyby nie Wy Wszystkie...
Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

byłoby szaro i smutno. Dawno, dawno tu zaglądam, czytam, wiele się od Was
nauczyłam, sporo zachomikowałam rad i wzorów, czasem coś napiszę i tak się
cieszę, że jesteście. Jest to Grupa tak życzliwa, tak przyjazna, aż ciepło w
sercu. W innych grupach nie ma takiej miłej atmosfery, padają zgryźliwości,
a jacyś biedacy anonimowo odreagowują swoje kompleksy. Zaglądanie tu to mój
nałóg, więc chociaż uwielbiam Święta, żal że nie będę mogła tu kilkanaście
dni popatrzeć. Życzę Wam spokoju, radości z okazji Swiąt, oraz nowych
robótkowych wizji i dokonań w Nowym Roku.
OLUSIA

2. Data: 2005-12-20 18:28:46

Temat: Re: Oh, gdyby nie Wy Wszystkie...
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Zaglądanie tu to mój
> nałóg, więc chociaż uwielbiam Święta, żal że nie będę mogła tu kilkanaście
> dni popatrzeć.

Hehe, Olusiu, a ja liczę na to że w Święta nadrobię braki w pisaniu na grupę
:) Odkąd we wrześniu dostałam pracę, ledwo zanalazłam czas, aby zrobić 12
dzownków na szydełku :) Tak źle i tak niedobrze :))
Również życzę pogodnych, spokojnych Świąt i do zobaczenia ponownie niedługo
:)))

Pozdrawiam
Orka (znaczy się taka inna Olka)

Nasze zodiaki
ot Xin.. padło dzisiaj...?
haft krzyżykowy
[patchwork] świeże poranne getboty
[xxx] Marty Bell- Chatterwell - ma ktoś namiary?