Nauka o szkodliwości cukru (czyt. węglowodanów)

21. Data: 2007-07-05 12:05:42

Temat: Re: Nauka o szkodliwości cukru (czyt. węglowodanów)
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, Iwonko, Iwonko... 200 lat temu na chorobę Buergera chorowali w Europie
> głównie Polacy, nawet mówiło się, że choroba Buergera, to choroba polska.
> Nie chorowała szlachta, ani mieszczanie, tylko pospólstwo, które odżywiało
> się tylko ziemniakami. Polacy (biedni) wtedy zjadali ok. 5 ton ziemniaków na
> głowę

oj Jurus, Jurus, ty nie umiesz nawet odroznic jednej choroby, od drugiej...a
do radzenia sie zabierasz.
Krysia niech sie nauczy czytac ze zrozumieniem, a ty...hm, przelknij ze
kobieta wyzdrowiala jedzac ziemniaki, ktore sa weglowodanami....

iwon(K)a

22. Data: 2007-07-05 12:37:33

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Krysia niech sie nauczy czytac ze zrozumieniem, a ty...hm, przelknij ze
> kobieta wyzdrowiala jedzac ziemniaki, ktore sa weglowodanami....

Trudno przełykać takie głupoty. Dlaczego wyzdrowiała, nie wiem, ale
przyczyna nie mogły być ziemniaki...
Pozdrawiam Jurek M.

23. Data: 2007-07-05 13:15:21

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> polska. Nie chorowała szlachta, ani mieszczanie, tylko pospólstwo, które
> odżywiało się tylko ziemniakami. Polacy (biedni) wtedy zjadali ok. 5 ton

Iwonka, jak to Iwonka - lubi durnia kleić... i tak będzie ściemniać i
mataczyć w nieskończoność, bo ma w tym swój dentystyczny interes...
Jak zawsze, każdy artykuł czyta bezmyślnie: albo W CAŁOŚCI łyka podaną do
wierzenia treść, albo w całości ją odrzuca. I myśli, że tak wszyscy powinni
robić. Tak ją nauczono.
Cóż... tak właśnie wygląda wyuczona w Polsce wiedza - zero samodzielnego
myślenia przy czytaniu czegokolwiek... No i dzisiaj mamy zakutą Iwonkę...

A ile jest takich Iwonek wśród lekarzy?...
Żałosna inercja intelektualna + hipokryzja mająca na celu utrzymanie status
quo...
Wiadomo - im więcej węglowodanów w diecie - tym więcej próchnicy i...
...pracy (i kasy) dla Iwonki-dentystki, dlatego też tak atakuje dietę
niskowęglowodanową, zwłaszcza DO.

Inną kwestią są niezmienne od lat problemy w środowisku naukowym
sprzyjające zapyziałym poglądom w nauce, zwłaszcza w Polsce:
http://forumakad.pl/archiwum/2006/01/09-agora-uklad_
antyrozwojowy.htm

nie wspomnę o niezmiennie chorym systemie edukacyjnym
http://www.uz.zgora.pl/wydawnictwo/miesiecznik10-200
5/28.pdf
http://portalwiedzy.onet.pl/0,12800,1351465,czasopis
ma.html
http://portalwiedzy.onet.pl/,17280,1407775,czasopism
a.html
http://ile-kosztuje-naukowy-autorytet.gu.ma/
itd. itd...

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

24. Data: 2007-07-05 13:26:58

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiadomo - im więcej węglowodanów w diecie - tym więcej próchnicy i...
> ...pracy (i kasy) dla Iwonki-dentystki, dlatego też tak atakuje dietę

Nawet gdyby ludzie zmądrzeli i jedli mniej węglowodanów, to i tak Iwonka
będzie miała sporo pacjentów jeszcze wiele lat. Tak więc, to nie kwestia, że
ona boi się zmniejszenia próchnicy zębów przez propagowanie diet
niskowęglowodanowych, tylko jej głupota i niezrozumienie tematu. I przez
swoja głupotę będzie się zapierać rękami i nogami chwaląc diety
bogatowęglowodanowe. Bo przecież po co używać swoich komórek, jak inni
wiedzą lepiej, a wszystko na ten temat już napisali... Ona wie jak "dłubać"
w zębach, a forum traktuje towarzysko pokazując swoją ignorancję...
I jest jej z tym doskonale. Inna sprawa, że wszyscy nie mogą myśleć,
potrzeba trochę wyrobników...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

25. Data: 2007-07-05 14:09:01

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. napisal:

> [...]
> w zębach, a forum traktuje towarzysko pokazując swoją ignorancję...
> I jest jej z tym doskonale. Inna sprawa, że wszyscy nie mogą myśleć,

Czlowieku zamiast wypisywac te nawiedzone teksty, przeczytaj chociaz raz
informacje ktore zawieraja linki podane tutaj przez twoja rownie nawiedzona
kumpelke, od tlustosci:)

Iwonka zyczliwie cie juz naprowadzila na wlasciwe tory, wiec juz masz w jakims
sensie ulatwiony wysilek umyslowy. Poprobuj, moze tym razem ci sie uda?

26. Data: 2007-07-05 15:59:07

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nawet gdyby ludzie zmądrzeli i jedli mniej węglowodanów, to i tak Iwonka
> będzie miała sporo pacjentów jeszcze wiele lat.

Ale jej "autorytet" by ucierpiał ;)

> [...]
> wiedzą lepiej, a wszystko na ten temat już napisali... Ona wie jak
> "dłubać" w zębach, a forum traktuje towarzysko pokazując swoją

Dyskutowanie z Iwonką czy Jeff (czyli zakłamaną Annąklay - kanadyjską
"terapełutkom od medycyny naturalnej" ;) naszą starą znajomą z dawnych
dyskusji na opty grupie http://jeff--annaklay.gu.ma/ udającą obecnie
faceta - jest zupełnie bezcelowe, najlepiej je ignorować, szkoda czasu na
te durne pyskówki.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

27. Data: 2007-07-06 00:26:40

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno przełykać takie głupoty. Dlaczego wyzdrowiała, nie wiem, ale
> przyczyna nie mogły być ziemniaki...

oj, widze, ze ziemniaki stanely ci w gardle :))))

iwon(K)a

28. Data: 2007-07-06 00:32:25

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wierzenia treść, albo w całości ją odrzuca. I myśli, że tak wszyscy powinni

inteligencji nie ucza w szkolach, ty masz ja wielkosci tlustego orzeszka....

> Cóż... tak właśnie wygląda wyuczona w Polsce wiedza - zero samodzielnego
> myślenia przy czytaniu czegokolwiek... No i dzisiaj mamy zakutą Iwonkę...

glupia Krysia, byla pielegniarka (na szczescie, bo az starch do takiej zakutej
pielegniarki chodzic) wkleja teskty, ktore podwazaja jej teze. teraz widze sie
wsciekla i wali na oslep :))) i pewno znow wkleila teksty strzelajace gola we
wlasna bramke. oj, krysiu zabolaly te ziemniaczki i fast foody?? :DD
mysl, krysiu. mysl, zanim cokolwiek wkleisz bo czarno na bialym sie po prostu
kompromitujesz.

iwon(K)a

29. Data: 2007-07-06 00:35:13

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ona boi się zmniejszenia próchnicy zębów przez propagowanie diet
> niskowęglowodanowych, tylko jej głupota i niezrozumienie tematu.

jurusiu pokaz mi paluszkiem gdzie bronie diety z wysoka zawartoscia cukru
rafinowanego w powyzszych postach?

>I przez
> swoja głupotę będzie się zapierać rękami i nogami chwaląc diety
> bogatowęglowodanowe.

gdzie konkretnie?

> [...]
> w zębach, a forum traktuje towarzysko pokazując swoją ignorancję...
> I jest jej z tym doskonale. Inna sprawa, że wszyscy nie mogą myśleć,

zapewne. zacznij wiec myslec, bo az boli czytac co dieta zrobila z twoim
mozgiem.

30. Data: 2007-07-06 06:48:42

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam.pl> napisał(a):

> [...]

tylko w PL jedzono glownie ziemniaki? A powod pierwszej emigracji
Irlandczykow do Ameryki?? A obrazy Van Gogha? Jak mozna byc takim tłukiem
pażdzieżanym?

> Iwonka, jak to Iwonka - lubi durnia kleić...

jak prymityw nie potrafi zaprzeczyc argumentom, to wypluje powyzsze.

> Wiadomo - im więcej węglowodanów w diecie - tym więcej próchnicy i...
> ....pracy (i kasy) dla Iwonki-dentystki, dlatego też tak atakuje dietę
> niskowęglowodanową, zwłaszcza DO.

aaa, to DO nie myją zębów? To już wiadomo, czemu szukają przyjazni jedynie w
necie. Pfuj.

> Inną kwestią są niezmienne od lat problemy w środowisku naukowym
> sprzyjające zapyziałym poglądom w nauce, zwłaszcza w Polsce:
> http://forumakad.pl/archiwum/2006/01/09-agora-uklad_
antyrozwojowy.htm

daj jeszcze link z radia maRyja
Krycha, zajmij sie swoim zawodem, bo nawet jak na pielegniarke straszne
glupoty sadzisz. A porównywanie swojej wiedzy z wiedzą medyczną stomatologa
degraduje cie do zera w oczach czytelnika. To grupa .sci., a
nie .szalejące_kuchty.

h.

Soczewki - problem
Co to może być za choroba?