Co to może być za choroba?

1. Data: 2007-06-26 08:27:25

Temat: Co to może być za choroba?
Od: Sir Jim <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Od chyba 5 dni mam problemy z bolącymi stawami. Bolały mnie
kolana, łokcie, przeguby dłoni, stopy. O ile łokcie i dłonie mi przeszły
to niestety kolana bolą dalej. Do tego mam mocno opuchnięte stopy w
okolicy kostek a w nocy gorączkę ~38C (wczoraj i dziś). Mam 26 lat, z
chorób to jedynie przeziębienie. Nie palę, piję też rzadko. Wiecie może
co to może być?

2. Data: 2007-06-26 13:28:29

Temat: Re: Co to może być za choroba?
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sir Jim" <> napisał w wiadomości
> Witam. Od chyba 5 dni mam problemy z bolącymi stawami. Bolały mnie kolana,
> łokcie, przeguby dłoni, stopy. > co to może być?

Mnie też bolały nadgarstki, kolana i stopa (jedna)...W moim przypadku to
była reakcja na chlor...wcześniej kilka mcy chodziłam na basen...ale efekt
był opóxniony. Przeszło samo po ok tygodniu...bez leczenia
Ania

3. Data: 2007-06-26 13:48:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sir Jim" <s...@m...spam> napisał w wiadomości
> [...]
> okolicy kostek a w nocy gorączkę ~38C (wczoraj i dziś). Mam 26 lat, z
> chorób to jedynie przeziębienie. Nie palę, piję też rzadko. Wiecie może

Przede wszystkim zrezygnuj w diecie z nadmiarów produktów zbożowych.

Krystyna

4. Data: 2007-06-26 15:52:28

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Cze, 10:27, Sir Jim <s...@m...spam> wrote:
> [...]
> okolicy kostek a w nocy gorączkę ~38C (wczoraj i dziś). Mam 26 lat, z
> chorób to jedynie przeziębienie. Nie palę, piję też rzadko. Wiecie może
Nikt Ci nie odpowie. Wyliczac mozna multum, ja sie nie podejmuje...
Jesli to powstalo nagle (jakis stan zapalny na tle wirusowym/
bakteryjnym?), a nie narastalo powoli latami/miesiacami, to sprawa
wymaga naprawde szybkiej wizyty u lekarza. Ja tak bym zrobil i mam
nadzieje, ze juz tam byles :)
J.

5. Data: 2007-06-26 16:17:29

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*"
> Przede wszystkim zrezygnuj w diecie z nadmiarów produktów zbożowych.

na bolący ząb to samo zalecisz?

6. Data: 2007-07-03 15:51:28

Od: Sir Jim <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

Janeo pisze:
> [...]
> bakteryjnym?), a nie narastalo powoli latami/miesiacami, to sprawa
> wymaga naprawde szybkiej wizyty u lekarza. Ja tak bym zrobil i mam

Niestety do dziś nie przeszło, lekarz nie miał zielonego pojęcia ( a
nawet nic nie zasugerował), zlecił badania (oczywiście wyniki się
opóźniły) i tym samym do dziś mam te same objawy i zero wiedzy co mi
jest. Jak ja kocham chodzić do lekarza. Łatwiej i szybciej skoczyć z mostu.

7. Data: 2007-07-03 16:53:23

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 17:51, Sir Jim <s...@m...spam> wrote:
> [...]
> opóźniły) i tym samym do dziś mam te same objawy i zero wiedzy co mi
> jest. Jak ja kocham chodzić do lekarza. Łatwiej i szybciej skoczyć z mostu.
No to trafiłes na kretyna. Powinien chocby zapytac, czy nie miales do
czynienia z kleszczami.
Idz jeszcze raz do prywatnego.

8. Data: 2007-07-03 16:56:43

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.... ten lekarz na daje sie do skargi. Powinien zasugerowac, przyjac
wstepne ewentualnosci i zlecic badania. Radze napisac skarge i zmienic
lekarza.
J.

9. Data: 2007-07-03 19:32:42

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-2007 o 18:56:43 Janeo <j...@g...com> napisał(a):

> .... ten lekarz na daje sie do skargi. Powinien zasugerowac, przyjac
> wstepne ewentualnosci i zlecic badania. Radze napisac skarge i zmienic
> lekarza.

Przecież zlecił badania. Co, miał przepisać jakieś lekarstwo na
chybił-trafił? To prędzej mogłoby narazić na skargi. Myślę, że lekarz
postąpił rozsądnie.

--
Pozdrawiam. Janusz.

10. Data: 2007-07-03 20:26:17

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 18:53, Janeo <j...@g...com> wrote:
> [...]
lekarz nie miał zielonego pojęcia ( a

> No to trafiłes na kretyna. Powinien chocby zapytac, czy nie miales do
Też mi się wydaje, że trafił na kretyna, choć nie koniecznie mam na
myśli lekarza ;-). Lekarz nie powinien sugerować diagnozy, dopóki jej
nie zweryfikuje. Takie objawy mogą być spowodowane bardzo wieloma
rodzajami chorób, diagnoza w takich przypadkach bywa złożona. Często
podobne objawy ustępują same.

Laryngolog - Bydgoszcz
[crosspost] Szkodliwość neodymu?
Czym zaleczyc dziaslo?