Nauka pływania W Bielsku-Białej

1. Data: 2005-08-17 08:23:47

Temat: Nauka pływania W Bielsku-Białej
Od: "GochaBielsko" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktoś się orientuje ww. temacie?

Dzięki
Gocha z Bielska

2. Data: 2005-08-17 12:07:29

Temat: Re: Nauka pływania W Bielsku-Białej
Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GochaBielsko napisał:

> Czy ktoś się orientuje ww. temacie?

Myśmy uczyli sami, na solankach w Ustroniu, bo tam
jest ciepła woda i babcia lubi sadzawkę z masażem.
Kupiliśmy im pływki (dmuchane na ramionka) i jeździliśmy
dwa do pięciu razy miesięcznie. Po 2 latach starsza
pływa dość dobrze a młodsza nie boi się wody ;-)

Myślę, że nie namawiałbym mojej siedmiolatki do zbyt
intensywnej nauki, żeby nie zniechęcić.

J.

--
Getto dziecięce jest kolorowe i wesołe, pełno tam
bajkowych postaci i dźwięczą piosenki z reklam.

3. Data: 2005-08-19 10:23:25

Od: "Novinka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GochaBielsko" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy ktoś się orientuje ww. temacie?

Może tu:
http://www.pantarhei.com.pl/agencja.htm

Novinka

jak zorganizować niezapomniane 10 urodziny...?
Autko zdalnie sterowane
Basen w Krakowie
narkoza
Szkoła