Szkoła

1. Data: 2005-08-11 10:20:17

Temat: Szkoła
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie siedzę i szukam z czystej ciekawosci... Przypomniało mi się, ze
kiedys ktoś powoływał sie na jakieś przepisy dotyczące liczebnosci klas w
szkołach, i w ogóle warunków z zakresu BHP. Póki co znalazłam tylko
wytyczne dotyczące liczebnosci klas w szkołach specjalnych i klasach
integracyjnych, a mi chodzi o zwykłą, ogólnodostępna szkołe...
Bo podobno w szkołach miejskich jest inaczej, niz w szkołach wiejskich
(chodzi o minimalna liczbę uczniów w szkole miejskiej), chciałabym to
zobaczyc na własne oczy.
Rzuciło sie wam to kiedys w oczy, bo ja albo ślepa jestem, albo zupełnie nie
umiem szukac, albo jest to wytwór wyobraźni naszego dyra w celu zamydlenia
oczu rodzicom...
Justyna,
Iza (12), Marcin (8)

2. Data: 2005-08-11 11:16:13

Temat: Re: Szkoła
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Bo podobno w szkołach miejskich jest inaczej, niz w szkołach wiejskich
> (chodzi o minimalna liczbę uczniów w szkole miejskiej), chciałabym to
> zobaczyc na własne oczy.

U Byska likwiduja jedną klasę po w 4 klasach jest po 17 osob. CHYBA
minimum to 18 (albo 20 -- glowy nie dam). W każdym razie bedzie
więcej.
Przy okazji przetasowań będę mieć w domu faceta w rajtuzach, bo młody
uparł się na klasę sportową jak wprowadzili łucznictwo...
Mnie pociesza tylko to, że klasa sportowa ma w naszej szkole
absolutnie najlepszych nauczycieli...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2005-08-11 15:48:21

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> U Byska likwiduja jedną klasę po w 4 klasach jest po 17 osob. CHYBA
> minimum to 18 (albo 20 -- glowy nie dam). W każdym razie bedzie
> więcej.

No, u nas to falowanie i spadanie sie od kilku lat odbywa. Łącza,
rozłaczaja, płaczą, ze zbyt liczebne, jakby jakiemys rodzicowi zależało,
zeby w klasie było 30 osób... Starsza ma jeszcze rok, ale młodego
przetasowanie mogą objąć, a wtedy to ja będę walczyc na rozporządzenia i
paragrafy, chocby dla zasady. W tym roku dali spokój, skupili sie na
innych klasach.

> [...]
> uparł się na klasę sportową jak wprowadzili łucznictwo...
> Mnie pociesza tylko to, że klasa sportowa ma w naszej szkole

Za moich czasów, jak utworzyli klasę sportową, to jeszcze trzeba było mieć
oprócz kondycji wysoka średnią. Ja tam bym sie na Twoim miejscu cieszyła, z
autopsji wiem, ze sportowa klasa fajna jest.

Justyna,
Iza (12), Marcin (8)

4. Data: 2005-08-11 16:53:51

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Za moich czasów, jak utworzyli klasę sportową, to jeszcze trzeba było mieć
> oprócz kondycji wysoka średnią. Ja tam bym sie na Twoim miejscu cieszyła, z
> autopsji wiem, ze sportowa klasa fajna jest.

Cieszę się w sumie. Będzie miał średnio 2 godziny lekcyjne więcej, a w
praktyce to są te dwie godziny snucia się między komputerem a
telewizorem.
A klasa "S" ma najwyższą srednią w szkole. Młody na srednia wysoką.
Tylko z zachowania jakaś nędza :/

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

5. Data: 2005-08-11 17:23:55

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Cieszę się w sumie. Będzie miał średnio 2 godziny lekcyjne więcej,

W tygodniu, czy codziennie? Ja miałam bonusa w postaci 5 godzin WF
nadprogramowo.

> a w
> praktyce to są te dwie godziny snucia się między komputerem a
> telewizorem.

;-) Wiesz, mam w domu na stanie dwie nastolatki. Się zastanawiam, co one by
poczęły, jakby prądu brakło. Za nic w świecie nie wypedzisz z chałupy, inna
sprawa, ze pogoda raczej barowa... Za moich czasów...;-)

> A klasa "S" ma najwyższą srednią w szkole. Młody na srednia wysoką.
> Tylko z zachowania jakaś nędza :/

Nie można miec wszystkiego!
Justyna,
Iza (12), Marcin (8)

6. Data: 2005-08-11 17:56:47

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1r91lic6j1r2a.dlg@franolan.net,
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał/a:

> Młody na srednia wysoką.
> Tylko z zachowania jakaś nędza :/

Ciekawe kurcze po kim on to ma ;-p

Pozdrawiam
Tatiana
--
Ty to wiesz, jak zepsuć człowiekowi dobry zły humor
/Garfield/

7. Data: 2005-08-11 18:05:53

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> W tygodniu, czy codziennie? Ja miałam bonusa w postaci 5 godzin WF
> nadprogramowo.

Dziennie. Tak, wlasnie 5h WFu/treningu. I przerwa, zeby dojsc na ten
tor czy jak sie to miejsce do strzelania z łuku nazywa...

> ;-) Wiesz, mam w domu na stanie dwie nastolatki. Się zastanawiam, co one by
> poczęły, jakby prądu brakło. Za nic w świecie nie wypedzisz z chałupy, inna
> sprawa, ze pogoda raczej barowa... Za moich czasów...;-)

Moze nasze dzieci są spokrewnione?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2005-08-11 18:07:11

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

> Ciekawe kurcze po kim on to ma ;-p

A wiesz... Po dziadku!!!!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

9. Data: 2005-08-11 18:19:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Moze nasze dzieci są spokrewnione?

Zapewne rozwojowo, znaczy - nastolatki tak maja?
Justyna,
Iza (12), Marcin (8)

10. Data: 2005-08-13 17:08:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys wrote:

> Tak sobie siedzę i szukam z czystej ciekawosci... Przypomniało mi się, ze
> kiedys ktoś powoływał sie na jakieś przepisy dotyczące liczebnosci klas w
> szkołach, i w ogóle warunków z zakresu BHP

No i znalazłam, niezupelnie to, czego szukałam. Jest o temperaturze w
klasach, o wietrzeniu, zabezpieczaniu schodów, miejsc do których wstęp
wzbroniony itd, ale nie moge nic znaleźć o tym, ile dzieci ma być w
oddziale szkolnym. Albo sa to przepisy widma, albo nie umiem szukać.
A wątek zdryfował. ;-)
Justyna,
Iza (12), Marcin (8)

biurko oddam-Warszawa Ursynów