Nauka robienia na drutach - ksiazka

11. Data: 2005-11-02 17:00:42

Temat: Re: Nauka robienia na drutach - ksiazka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Nov 2005 14:34:15 +0100, "paprocia"
<a...@w...pl> wrote:

>chwilowo niedostępna w empiku, ale może warto popytać?
>http://glinki.com/?l=paayib

W Merlinie tez nie
http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/208146

Pierz
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-11-02 18:06:06

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Na znanym nam, zabuzanskim forum ktos zeskanowal nie ta ale inna
> cudna ksiazke Nicki Epstein - Knitting on the edge - wszystko, co
> dotyczy brzegow - wykonczenie, poczatki, sciagacze, dekoracje
> onych, pliski wykonczeniowe, jakies kwiatki etc. Mam te ksiazke i
> co i raz wywlekam ogladac, jak rowniez druga ksiazke - knitting
> over the edge...jakie tam sa piekne rozyczki do wykonczenia (sa
> na okladce ksiazki
> http://glinki.com/?l=hkt0xw
>
> Mam hyzaia, wiem....

No ta tez jest powalajaca i na ta druga poluje - moze pod choinke??? ale
chyba sama sobie :)

Monika

13. Data: 2005-11-02 19:52:01

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam książki:

Hanny Jaacks "Druty bez problemów" J&BF 1997 - do nauki oraz wzbogacania
umiejętności (bardzo ładnie wydana)

Irena Szymańska "Album splotów na drutach" Warta 1988 - wzory

Mam kilka różnych książek. Wiele innych miałam w ręku, ale do tych wracam
często mimo sporego stażu drutowego.

Pozdrawiam
Ala ze Świdnicy

14. Data: 2005-11-02 22:12:26

Od: "Ana_Koli" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson"

> Mam hyzaia, wiem....

************
A nie Dyzia ... ?
;-PPP
AniaK - Zyzio

15. Data: 2005-11-02 22:19:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Nov 2005 23:12:26 +0100, "Ana_Koli" <a...@g...pl>
wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson"

>************
>A nie Dyzia ... ?
>;-PPP
>AniaK - Zyzio

Aaaa, zapomnialam :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-11-03 07:24:49

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Strona tu podana jest świetna, "przepisy" i wskazówki są fantastyczne, ma
> jednak jedną wadę. Maksymalny transfer to 1,5MB na godzinę. Przez co
> jesteś
> sobie 10 minut, a kiedy chcesz wrócić gdzieś tam, pokazuje się okienko, że
> limit połączeń został przekroczony i zwolni się z początkiem następnej
> godziny. A jeśli jest np. 19.15, to sobie trochę poczekasz. Przyznam się
> szczerze, że wyprowadza mnie to z równowagi, ale ma też zaletę: dzięki
> temu
> utrudnieniu sama przypomniałam sobie to i owo. I zajęło mi to krócej niż
> [...]

Faktycznie stronka jest super. Juz sporo sie z niej nauczylam, ale to
ograniczenie jest
okropne. I mysle ze troche zniecheca (przynajmniej mnie). Sadze że jest to
najlepsza strona o nauce na drutach jaka udalo mi sie znalesc w internecie
:)))))
Uklony dla zalozycielki :)

Magda

Re: Nauka robienia na drutach - ksiazka
Re: [szydelko]Po polsku ! Aniolki,dzwoneczki,,gwia zdki, bombkiwrzucilam
FOLDERY TYMCZASOWE
szydelko - suknie dla lalek
gdzie kupić kryształki-koraliki do robienia biżuterii???