Nawodnienie - automatyka

1. Data: 2003-06-04 10:37:21

Temat: Nawodnienie - automatyka
Od: "Tom" <t...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Okolice Warszawy (przy Piasecznie).

Poszukuje firmy, ktora wykona instalacje automatycznego nawadniania ogrodu.
Wymagam referencji (chcialbym obejrzec ogrod z instalacja wykonana przez
firme i porozmawiac z Klientem).

Prosze o kontakt pod adresem: t...@y...com

Tomasz

2. Data: 2003-06-04 14:25:36

Temat: Re: Nawodnienie - automatyka
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrodu.
> Wymagam referencji (chcialbym obejrzec ogrod z instalacja wykonana przez

Nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem firmy [ każda zajmująca
się kompleksowo ogrodami zaprojektuje i wykona ci system aut. naw.]
Doradzić ci mogę jedynie wzmożoną czujność przy wyborze firm spośród tych co
to tylko tym się zajmują - średnio ceny zawyżone od 10 - 40 %. No bo to
"fachowcy" tylko od tego. Podobnie jest z tymi od trawników itd.
Napisałem na grupę żeby inni przy okazji też wiedzieli.

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-06-04 14:41:29

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wymagam referencji (chcialbym obejrzec ogrod z instalacja wykonana przez
> firme i porozmawiac z Klientem).
> Tomasz

A, i jeszcze jedno. Same kryterium : referencje; w tym przypadku nie na
wiele się przyda. Każda firma ma jakiegoś znajomego który będzie wychwalał
np.: że dobrze działa od 10 lat [ faktycznie 3-4] itd., itp.
Kryteria wyboru - ilość wykonanych instalacji, skala rozwiązań, od ilu lat
firma istnieje itp.

Powodzenia
PP.

4. Data: 2003-06-05 12:37:02

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Moja instalacja nawadniająca działa bez zarzutów od 10 lat. (sześć punktów)
System izraelski, sam montowaałem, prosta sprawa.
:-) Bogusław

5. Data: 2003-06-05 18:16:56

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Moja instalacja nawadniająca działa bez zarzutów od 10 lat. (sześć
punktów)
> System izraelski, sam montowaałem, prosta sprawa.

Szzególnie jeśli się nie używa. Twoje słowa, Bogusławie!

Pozrdawiam, Basia.

6. Data: 2003-06-05 19:43:58

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Szzególnie jeśli się nie używa. Twoje słowa, Bogusławie!
>
> Pozrdawiam, Basia.

Dzis ruszyła, rosliny padaja przy tym upale, a deszczu nie widać :-(
:-) Bogusław

7. Data: 2003-06-05 20:14:54

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja instalacja nawadniająca działa bez zarzutów od 10 lat. (sześć
punktów)
> System izraelski, sam montowaałem, prosta sprawa.
> :-) Bogusław

Pewnie że prosta sprawa w takim przypadku. Przypuszczam że dla 6 - 10
zraszaczy pan Tom nie pytałby o referencje.
Pozdrawiam
PP.

8. Data: 2003-06-06 07:08:09

Od: 100dent <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Jun 2003 14:37:02 +0200
r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) wrote:

> Moja instalacja nawadniająca działa bez zarzutów od 10 lat. (sześć
> punktów) System izraelski, sam montowaałem, prosta sprawa.

Witam,
Nieśmiało zapytam: kto to ten "system izraelski" ???

Marcin Prus

9. Data: 2003-06-06 19:39:15

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nieśmiało zapytam: kto to ten "system izraelski" ???

Pozdrawiam

Nan. Tak to się zwie.
Pozdrawiam
PP.

10. Data: 2003-06-07 04:52:44

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of 100dent

> Witam,
> Nieśmiało zapytam: kto to ten "system izraelski" ???
>
> Pozdrawiam
> Marcin Prus

Zraszacze są wykonane całe ze stopu metalowego , bardzo odpornego na
korozję, zasięg jednego zraszacza to promień 25 m.
Kazdy powinien mieć osobne zasilanie, stosowane są na polach w Izraelu.
Moją działkę o pow. 3000 m2 obsługuje 6 takich zraszaczy wysuwających się z
ziemi podczas podlewania.Zalety że przy koszeniu nie ma możliwości
uszkodzenia.
Koszt takiego zraszacza kilka lat temu to 80 zł, ale warto było zapłacić
gdyż są bezawaryjne.
:-) Boguslaw

typowy osiedlowy żywopłot- co to za roślina?
Kiedy tarlo
Za wysoko przycięty żywopłot
gorąco i sucho
Ziemia pod ogródek wrzywno owocowy