Negatywny wpływ żywienia optymalnego na układ krwionośny

1. Data: 2002-08-23 19:49:29

Temat: Negatywny wpływ żywienia optymalnego na układ krwionośny
Od: Realista <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są dostępne jakieś informacje na ten temat? Pytam się, bo: zmarł na zawał
mój sąsiad (wiek <60), od kilku lat stosował ż.o., znam też 2 przypadki
młodych optymalnych (znajomi rodziny), którzy skończyli w ten sam sposób. Czy
to może być przypadek?

2. Data: 2002-08-23 20:25:31

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

.world...
> [...]
> mój sąsiad (wiek <60), od kilku lat stosował ż.o., znam też 2 przypadki
> młodych optymalnych (znajomi rodziny), którzy skończyli w ten sam sposób.
Dzisiaj byl pogrzeb sasiadki z 10 pietra, nie stosowala zywienia optymalnego
maf

3. Data: 2002-08-24 14:31:01

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Realista <r...@i...pl> wrote in

> Czy są dostępne jakieś informacje na ten temat?

Poza tym, że grupa kilkudziesięciu lekarzy (m.in. prof. Religa)
ostrzegła w liście o szkodliwości DO, to chyba nie. Ale jest dużo
infomacji o szkodliwości nadmiernego spożycia tłuszczu, zwł.
zwierzęcego, a DO podpada właśnie pod nadmierne spożycie (i nie ma
żadnych przesłanek, aby twierdzić, że w proporcji x:y:z tłuszcz w
dużych ilościach przestaje być szkodliwy).

> [...]
> znam też 2 przypadki młodych optymalnych (znajomi rodziny), którzy
> skończyli w ten sam sposób. Czy to może być przypadek?

Może, nie musi i IMHO nie jest. Jak chcesz, to mam zbiór postów
dotyczących DO, głównie o szkodliwym działaniu, niekoniecznie na serce.
Jak chcesz, to pisz na priva.

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

4. Data: 2002-08-24 20:02:53

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Realista" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy są dostępne jakieś informacje na ten temat? Pytam się, bo: zmarł na
zawał
> mój sąsiad (wiek <60), od kilku lat stosował ż.o.,

Połowa Polaków umrze na choroby układu krążenia, a zdecydowana większość z
nich nie będzie stosowała ż.o.

znam też 2 przypadki
> młodych optymalnych (znajomi rodziny), którzy skończyli w ten sam sposób.
Czy
> to może być przypadek?

Zastanawiam się, czy to przypadek, że Ty znasz trzy przypadki śmierci
optymalnych na zawał, a przeciętny Polak nie zna żadnego optymalnego. To
jest zadziwiające.
Napisz mi nazwiska i adresy tych zmarłych opty, a ja swoimi ścieżkami dotrę
do ich rodzin i sprawdzimy ich zeszyty z notatkami co jedli w trakcie diety.
Jeżeli nie prowadzili notatek, to znaczy, że nie byli opty i nie ma o czym
mówić.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-08-25 02:42:51

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mój sąsiad (wiek <60), od kilku lat stosował ż.o., znam też 2 przypadki
> młodych optymalnych (znajomi rodziny), którzy skończyli w ten sam sposób.

mam śliczny spis ściagnięty z grupy dysk. optymalnych gdzie ludzie opisują
swoje problemy zdrowotne po przejściu na tę "dietę", w razie czego służę na
priv

tomek, weganin

6. Data: 2002-08-25 08:57:53

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Realista" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> zawał
>
> Połowa Polaków umrze na choroby układu krążenia, a zdecydowana większość z
> nich  nie będzie stosowała ż.o.

dzieki bogu bo gdyby było wiecej optymalnych to wiecej byłoby w narodzie
smierci z powodu chorób układu krazem=nia

> [...]
>
> Zastanawiam się, czy to przypadek, że Ty znasz trzy przypadki śmierci
> optymalnych na zawał, a przeciętny Polak nie zna żadnego optymalnego. To

ty jako optymalny jeszcze sie czemus dziwisz??wszak znasz prawdy objawione:))

> [...]
> Jeżeli nie prowadzili notatek, to znaczy, że nie byli opty i nie ma o czym

gratuluje ci leszku glupoty ;( moze powiesz nam cos o tych sciezkach jakimi
dotrzesz do pograzonych w smutku rodzin tragicznie zmarłych i w jaki sposób
bedziesz sie nad nimi postwił przekonujac ich ze wina lezy nie po stronie
sekty ale po stronie zmarlych??no chyba nie liczysz ze przekonasz do sekty
czónków rodzin ?/chociaz pograzeni w zaobie sa łatwym łupem dla takich
naganiaczy jak ty.!
ile na tym zarabiasz??ile zarabia sekta??
juz kiedys prosiłem cie abys napisał mi cos o finansach sekty i zródłach
finansowania arkadi

7. Data: 2002-08-25 09:50:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swoje problemy zdrowotne po przejściu na tę "dietę", w razie czego służę

No i dorzuć też do kolekcji "nawiedzonych" kulturystów
na tłustej diecie : )))))

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=4&topic_id=301
66

a to fragment z ich strony:
Bez wątpienia różni szarlatani i magicy potrafią skupić wokół siebie niezłe
grono osób. Ale w przypadku diety tłuszczowej u mnie i u wielu innych
najlepszym wykładnikiem jest waga, lustro i znajomi którzy mówią "ale
schudłeś". Opisywałem tu też przypadek gościa ode mnie z klubu który prawie
30 lat ćwiczył i sporo koksował, aż nabawił się raka szpiku kostnego.
Walczył z tym kilka lat, a po przejściu na dietę tłuszczową (od ok. 1,5
roku) zniszczył komórki rakowe. To nie sugestia, to fakt potwierdzony
badaniami lekarskimi (666 może potwierdzić bo też go zna).
Teraz ten facet ma zamiar jechać do ośrodka Kwaśniewskiego, aby ten ułożył
mu dietę tłuszczową typowo pod kątem kulturystyki.
Tak więc fakty są jakie są, ale nie jest powiedziane że ta dieta służyć
będzie każdemu, być może ktoś po przejściu na nią zachoruje (choć ja nie
słyszałem o takich przypadkach, a przecież gdyby były, to przeciwnicy diety
odpowiednio by to nagłośnili). Ja nie jestem jakimś fanem i wyznawcą
Kwaśniewskiego, ale po sobie widzę że chyba facet ma rację.

SONBATY

A gdyby ktoś się zamartwiał ich zdrowiem i szkodliwością tłustej diety -
(str. 57):
Wysłano - 14 sierpień 2002 13:04
Jako ciekawostkę powiem, ze na tłuszczu jestem juz 2,5 miesiąca i własnie
dzisiaj robiłem sobie badania okresowe do pracy (płuca, krew, serce itp. ).
I wg słów lekarza który interpretował analizy - wszystko jest bardzo dobrze

SONBATY

Krystyna (optymalna)

8. Data: 2002-08-25 13:02:15

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ak8cc6.3vvlsl9.1@roses.of.many.colours...

> Może, nie musi i IMHO nie jest. Jak chcesz, to mam zbiór postów
> dotyczących DO, głównie o szkodliwym działaniu, niekoniecznie na serce.
> Jak chcesz, to pisz na priva.

podsyłam ludziom ten sam zestaw - masz już nowszy? I BTW ja podsyłam w
formacie txt...

tomek

9. Data: 2002-08-25 19:12:00

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ile na tym zarabiasz??ile zarabia sekta??
> juz kiedys prosiłem cie abys napisał mi cos o finansach sekty i zródłach

Jak nie lubie optymalnej diety, ten poziom to juz zaiste przesada ..... choc
teza, ze ktos bez notatek nie ejst na danej diecie tez nadto logiczna nie
jest. ale przynajmniej nie obaza.

V.

10. Data: 2002-08-26 06:09:31

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teza, ze ktos bez notatek nie ejst na danej diecie tez nadto logiczna nie

to po co leszkowi adresy rodzin zmarłych???dlaczego chce grzbac w rzeczach
zmarłych?? kto dał mu do tego prawo aby niepokoic rodziny pograzone w smutku?
a moze leszek przez to ze jest optymalny jest nadczłowiekiem, moze on w to
wierzy co napisal o wybrańcach kwasniewski??
ale takie typy juz tak maja wydaje mu sie ze dorwal sie do wiedzy z archiwum X
i wszedzie wietrzy spisek,wszyscy go przesladuja wszyscy sa przeciw niemu.
co napisal kwasniewski

> V.

List pani dr. Barbary Dąbrowskiej
cholesterol-ILE?