Nerw strzałkowy, a badanie EMG.

1. Data: 2007-01-18 10:53:38

Temat: Nerw strzałkowy, a badanie EMG.
Od: grzech <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe.

Jakieś pół roku temu naciągnąłem sobie nerw strzałkowy, czyli inaczej
nastąpiło jego porażenie, jak to zwą lekarze. Obecnie odzyskałem jakieś
20% pierwotnej zdrowotności, no i idzie ku lepszemu, tylko że wolno. :|

Tak sie skałda, że teraz będe miał badanie EMG i tu moje pytanie:
Jaka jest szansa zdiagnozowania że to na pewno naciągnięcie nerwu?
Lekarze mi wmawiali że to właśnie to, ale ja nigdy nikomu nie wierze,
obawiam się, że to np mogłoby być jakieś zerwanie czegoś tam..

Z dwojga złego wybrał bym to naciągnięcie,
bo podobno po 2 słownie: dwóch (??) latach mija.

--
--- -
---- --