Nerwica lękowa

491. Data: 2010-05-15 20:03:14

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 May 2010 21:29:48 +0200, Piotr napisał(a):

> Chyba zaczynasz troszkę wulgaryzować te sprawy, a jako że ich
> 'okolice' są mi szczególnie dość miłe, proponuję skończyć tą dyskusję,
> zanim palniesz coś nieestetycznego.

Ewa zapomniała już po prostu, że to właśnie SZCZEGÓLNIE w związku z seksem,
a nie jego brakiem, wkładki są szczególnie potrzebne :-)

492. Data: 2010-05-15 20:05:07

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Już mi się niestety nawet nie chce.
>
> Ewa

Dziękuję Ci Ewo, to bardzo miłe z Twojej strony, że byłaś tak uprzejma
i zechciałaś mnie o tym poinformować.
Nie masz nawet pojęcia, jak bardzo zależało mi na tej informacji
i jak bardzo poczułem się po niej wyjątkowy ;-)
Piotrek

493. Data: 2010-05-15 20:08:16

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ewa zapomniała już po prostu, że to właśnie SZCZEGÓLNIE w związku z seksem,
> a nie jego brakiem, wkładki są szczególnie potrzebne :-)

Też tak mi się wydaje, ale miała chyba dzisiaj nie najlepszy
dzień i nie chciałem jej tym deprymować,
zwłaszcza, że chyba czuje się ona nie bardzo komfortowo w tym
temacie, co zresztą już wczoraj wyraźnie sygnalizowała.
Piotrek

494. Data: 2010-05-15 20:10:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 May 2010 21:35:06 +0200, Piotr napisał(a):

> Bzdura i do Ciebie wcale nie pisałem tylko do Małgosi.
> Ale na potrzeby Twojego ego: oki, masz rację.
> Tera pasi? ;-)
> Piotrek

Ewa wulgaryzuje, aż mdli - no bo sama ma zawsze sucho ;-PPP
Ponieważ ma seksu "po uszy" i w związku z tym nigdy "w międzyczasie" nie
bywa podniecona. No bo któraż kochająca i "wyseksowana" kobieta bywa
podniecona w sposób nekomtrolowany??? A fe!
:-D

495. Data: 2010-05-15 20:11:26

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-15 21:29, niebożę Piotr wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Czepiasz sie Ewa i zupełnie nie wiem czego.
> Znałem trochę kobiet blisko, poza tym bywałem w domach u ciotek, kuzynek
> itp.
> U nas np. w łazience moja partnerka trzyma na półeczce przy ustępie
> pojemnik
> z chusteczkami higienicznymi i wkładkami.
> Ile razy robiliśmy jakąś imprezkę w domu, czy zapraszaliśmy po prostu
> znajomych,
> to chyba jeszcze się nie zdarzyło, żeby goście się nie 'poczęstowali'
> jednym i drugim
> podczas korzystania z łazienki.

Pytaliście o to, czy raczej liczyliście po wyjściu gości?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

496. Data: 2010-05-15 20:12:17

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> bywa podniecona. No bo któraż kochająca i "wyseksowana" kobieta bywa
> podniecona w sposób nekomtrolowany??? A fe!

Nie oczekiwane i nie przemyślane podniecenie?
Faktycznie brzmi to trochę nierozsądnie ;-)
Piotrek

497. Data: 2010-05-15 20:13:33

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-15 22:03, niebożę Ikselka wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Zwłaszcza takie XL, 24 cm.

Qra

498. Data: 2010-05-15 20:25:43

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> bywa podniecona. No bo któraż kochająca i "wyseksowana" kobieta bywa
> podniecona w sposób nekomtrolowany??? A fe!

A Ixi w każdej chwili grozi chodzenie w mokrych majtkach. O przepraszam,
tylko wkładkę może mieć mokrą.

Ty idź do ginekologa Ixi, jeśli masz upławy. Nie wiedziałam, że
Kieleckie to aż taki zaścianek - wkładka zamiast leczenia.

Ewa

499. Data: 2010-05-15 21:00:24

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-05-15 22:25, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> A Ixi w każdej chwili grozi chodzenie w mokrych majtkach. O przepraszam,
> tylko wkładkę może mieć mokrą.

To może by się na pampersa przesiąść? Wydajniejszy.

Qra

500. Data: 2010-05-16 08:40:23

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> Jak człowiek zna się z ludźmi jakiś czas, to wie potem, który jaki proszek
> do prania woli, jakie paliwo i w którym cepeenie itp.

Dziwne jakies te znajomosci. Gadacie o wkladkach, proszkach i paliwie?
Fascynujace! Takie poglebione te rozmowy sa wasze...

> Poza tym bez względu na to jak bardzo nas byś się tu nie czepiała,
> to i tak chyba są lepsze niż perspektywa wilgotnej bielizny ;-)

Oj, pimpus, pimpus...
I.

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!