Nerwica lękowa

1. Data: 2010-05-12 07:44:59

Temat: Nerwica lękowa
Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miął ktoś z tym ustrojstwem do czynienia?
Już miesiąc mnie trzyma, nie bardzo wiem jak sobie pomóc.
Help!

e.w.

2. Data: 2010-05-12 08:10:25

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

E.W. pisze:
> MiÄ?Ĺ? ktoĹ? z tym ustrojstwem do czynienia?
> JuĹź miesiÄ?c mnie trzyma, nie bardzo wiem jak sobie pomĂłc.
> Help!

Jak serio pytasz, to serio odpowiem, bys znalazla dobrego terapeute
behawioralno-poznawczego.
I.

3. Data: 2010-05-12 08:28:00

Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-12 10:10, Marchewka pisze:

> Jak serio pytasz, to serio odpowiem, bys znalazla dobrego terapeute
> behawioralno-poznawczego.
> I.
Jutro mam wizytę u psychiatry. Ostatnie leki źle na mnie działały, może
przypisze inne.
Mam mi tez polecić dobrego psychoterapeutę.
Jakos nie amm wielkiej wiary w moc psychoterapii :(
e.w.

4. Data: 2010-05-12 08:32:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

E.W. pisze:

> Jutro mam wizytę u psychiatry. Ostatnie leki źle na mnie działały, może
> przypisze inne.

A jakie leki bralas?

> Mam mi tez polecić dobrego psychoterapeutę.

Znam z Wa-wy.
I.

5. Data: 2010-05-12 08:35:10

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

E.W. pisze:

> [...]
> może przypisze inne.
> Mam mi tez polecić dobrego psychoterapeutę.
> Jakos nie amm wielkiej wiary w moc psychoterapii :(

Proponuję może najpierw przeczytać z kilka postów marchewki.
Sama sobie wtedy zobaczysz, jak skuteczni są jej lekarze, leki i terapeuci
oraz na ile jest wiarygodna.
Lepiej nie daj jej się wkręcić ;-)
Piotrek

6. Data: 2010-05-12 08:37:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.W." <e...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> przypisze inne.
> Mam mi tez polecić dobrego psychoterapeutę.
> Jakos nie amm wielkiej wiary w moc psychoterapii :(

Byłem na psychoterapiach. Jedno jest pewne: psychoterapia nie polega na
jednym czy nawet kilku spotkaniach z terapeutą. To cykl szkoleń, pracy ze
sobą- pod okiem terapeuty. Często- latami. Bo skoro ktoś ma patologiczne
wzorce, które latami utrwalał- to nie powinien się spodziewać, że po kilku
godzinach będzie je mógł przepracować i zastąpić trwale zdrowymi wzorcami.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

7. Data: 2010-05-12 08:46:35

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> patologiczne wzorce, które latami utrwalał- to nie powinien się
> spodziewać, że po kilku godzinach będzie je mógł przepracować i

Trudno powiedzieć w jakich latach Chiron odbywał terapię,
jednak już od bardzo dawna czuje obfity i nieprzemożony przymus pisania
tutaj.
Oczywiście nieagresywnie, jednak przymus ten wydaje się naprawdę silny.
Także może ta Twoja nerwica wcale nie jest taka zła?
Może warto się z nią zaprzyjaźnić?
A tak na serio, to fatalnie trafiłaś o poradę.
Do dziś nikt nie wie, czemu ta grupa nazywa się sci.psychologia.
Piotrek

PS może dajcie jej spokój, niech dziewczyna cieszy się życiem,
póki jeszcze jakieś ma ;-)

8. Data: 2010-05-12 08:47:42

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Proponuję może najpierw przeczytać z kilka postów marchewki.
> Sama sobie wtedy zobaczysz, jak skuteczni są jej lekarze, leki i terapeuci
> [...]

Piotrkowi/Enderowi/Senderowi (taki wiarygodny, ze ciagle zmienia nicki)
nie pasuje po prostu, jak mu sie prawde wprost napisze. Mocno go to
boli. Taki typ. Malo odporny i slabo uleczalny.
I.

9. Data: 2010-05-12 08:52:51

Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-12 10:32, Marchewka pisze:

> A jakie leki bralas?

W grudniu miałam takie akcje z kołatanie serca i niepokojem -
sporadycznie mi się zdarzały, ale poszłam do lekarza.
Przypisał mi sulpiryd i mirzaten. Brałam 3 miesiące. Zatrzymał mi sie
okres, dostalam mlekotoku, zrobiłam badania - skierowali mnie na
rezonans głowy z podejrzeniem makrogruczolaka przysadki. Przysadka jest
ok. dostalam dostinex na zbicie prolaktyny, odstawiłam leki i po 3
dniach zaczął się koszmar z budzeniem w środku nocy, zlana potem i
lękami. Cała jestem rozdygotana od wewnątrz.
Znalazłam psychiatrę z prawdziwego zdarzenia - przypisala parogen, ale
po nim mialam zawroty głowy, słabość, źle widzialam, nie mogłam dobrze
mówić.
Teraz nie biorę nic oprócz persenu forte ale to slabo działa.
Wiem, że powinnam iść na psychoterapię - życie mnie nie oszczędzało :(

E.W.

10. Data: 2010-05-12 08:57:43

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> [...]
> tutaj.
> Oczywiście nieagresywnie, jednak przymus ten wydaje się naprawdę silny.

Z duzym prawdopodobienstwem mozna stwierdzic, ze ty tu przodujesz w
statystyce, wiec twoj przymus pisania tutaj jest zdecydowanie przodujacy.

> PS może dajcie jej spokój, niech dziewczyna cieszy się życiem,
> póki jeszcze jakieś ma ;-)

Zarcik taki, nie? :-/
I.

MYDŁO W ZALOBIE