Nerwica lękowa

91. Data: 2010-05-12 12:50:52

Temat: Re: Nerwica lękowa
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> No, wlasnie! Ja tam bym chciala tylko dotknac. I umrzec.
> I. (parafrazujac)

Są chwile, jedna, dwie. Gdy się dotknąć wie... lkości chce... :-)

Stalker, również parafrazujac

92. Data: 2010-05-12 12:52:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Sorry Vilar, ale takich głupot nie bardzo chce mi się czytać,
> znowu i znowu i znowu, jak u jakieś nawiedzonej gówniary.
> Zrobiłaś sie w tej głupawce gorsza niż qura.
> Moze i masz do niej prawo, a może i reszta użytkowników
> ma prawo nie natykać się na takie śmieci, które tu ciągle zostawiasz.
> To nic osobistego, ale nie chce mi się już więcej roztrząsać dylematów
> zwianych z twoimi wypowiedziami i twoją złośliwością.
> Dlatego sama rozumiesz.
> Życząc ci samych dojrzałych serów:
> - plonk.

Życzę wyłącznie samej statecznej i lekko nadętej powagi.

Z wyrazami, MK

93. Data: 2010-05-12 12:53:36

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Są chwile, jedna, dwie. Gdy się dotknąć wie... lkości chce... :-)

Nie ma to, jak XL!
I.

94. Data: 2010-05-12 12:53:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hse84j$44r$5@inews.gazeta.pl...

> Jedynie twoje piekne boby nalezy wachac i podziwiac, w rozkoszy sie nimi
> delektujac.

> Witaj, Vilar, w przepastnych komnatach pimpusiowego kf-a.
> I.

Ja tam cos w te kfy nie wierzę :-)))), bo zdaje się służą wyłącznie do
późniejszego podglądania.

Ale rozumiem też, że to taka miejscowa zabawa.

No każdy bawi się, jak "umi"

MK

95. Data: 2010-05-12 12:53:49

Od: zażółtek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> W ogóle dość durne toto IMO, ale pewnie psychiatrów pominęli przez zwykłe
> niedopatrzenie. ;)

No właśnie nie. Psychiatra to lekarz - biochemia, medycyna. Oni naprawdę
nie uczą się technik psychoterapii, to trochę inne światy. Uczą się za
to anatomii itp spraw, które każdy lekarz musi przejść.
Dopiero na własne życzenie mogą się douczać na kierunkach
psychoterapeutycznych, gdzie jest nacisk na pracę z ludźmi,
z problemami społecznymi, socjologia, humanistyka, filozofia.

Te światy się czasem zblżają - np. pod postacią taką, jak
neuropsychologia kliniczna (vonBraun - jeśli czegoś nie pomyliłem)

96. Data: 2010-05-12 12:54:53

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hse84j$44r$5@inews.gazeta.pl...

> Ja tam cos w te kfy nie wierzę :-)))), bo zdaje się służą wyłącznie do
> późniejszego podglądania.

No, taki parawanik z dziurami.

> Ale rozumiem też, że to taka miejscowa zabawa.

To chyba taki lokalny pimpusiowo-XL-owy berek jest.

> No każdy bawi się, jak "umi"

Ament!
I.

97. Data: 2010-05-12 12:55:27

Od: zażółtek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hse7sl$44r$3@inews.gazeta.pl...

> Tylko 1 mloda babke macie w Trojmiescie? Nie dziwne, ze cwiczysz wyczynowe
> przysiady.

Czekaj, ty też z trójmiasta ? No to są już dwie. Mogę
Cię zatem troszkę również wyguglać ? ;)

98. Data: 2010-05-12 12:56:05

Od: "E.W." <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-12 14:48, Qrczak pisze:

> Po tekstach nie wnioskuję wiele.

Nie rozumiem teraz Was.
Napisałam, jakie mam objawy, że się leczę, że rozpoznanie to nerwica lękowa.
Szukam pomocy, bo nie mogę tak funkcjonować. Dotychczas byłam jak
herod-baba - silna, czasem wredna zołza, zmierzająca do celu tak w życiu
prywatnym jak i w pracy.
Zdaję sobie sprawę z tego, że tryb życia jaki prowadziłam nie służyl
moim nerwom. Przez ostatnie 10 lat przeżyłam wiele, potykałam się,
otrzepywałam i szlam dalej. Miałam 2 dzieci, dla których żyłam,
pracowałam - one mają tylko mnie, więc nie mogłam zawieść. Z przeżyć
jakie przeszłam mozna książkę napisać, a jednak trzymalam sie w kupie.
Teraz jestem w rozsypce i muszę znaleźć pomoc, więc jej szukam.

e.w.

99. Data: 2010-05-12 12:56:26

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółtek pisze:
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hse7sl$44r$3@inews.gazeta.pl...
>
> Czekaj, ty też z trójmiasta ? No to są już dwie.

Nie-baldzo. Wiek sredni mnie nadgryza.

> Mogę
> Cię zatem troszkę również wyguglać ? ;)

Wyguglac - zawsze!
I. (łodzianka ze stolycy)

100. Data: 2010-05-12 12:57:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie tak się stało.

> No cóż. Niestety, obudziłam sie pewnej nocy zlana potem i tak już zostało.
> Jest trochę lepiej bo nie mam już wrażenia, że świat się skurczył, ale
> czuję się słabo strasznie.

> Niestety, do cierpliwych nie należę. Pierwsze leki mi zaszkodziły - w
> efekcie trwam w tym już od miesiąca i jestem już bardzo zmęczona.

> Ja też.

> Bardzo dziękuję za dobre słowo, nawet nie wiesz, jak mi to dobrze zrobiło.
> Dziś mam wyjątkowo ciężki dzień.
>
> E.W.

Zastanawiam sie teraz jak najskuteczniej doprowadzić skołatany mózg do stanu
równowagi.
Czy metodami czysto naturalnymi (terapia, zdrowy wysiłek fizyczny, sen itd),
czy jednak z lekkim wspomaganiem farmakologicznym.
Trochę bałabym się tej farmakoterapii, szczególnie po opisie Twoich efektów
ubocznych - wydaja mi się dosyć potężne.

A tak proste sposoby jak persen? Nie działa???

MK

MYDŁO W ZALOBIE
ZABAWA... OD NOWA?!
Co innego facet, a co innego mężczyzna.