Re: Nerwica lękowa

From: "E.W." <e...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nerwica lękowa
Date: Wed, 12 May 2010 10:52:51 +0200

W dniu 2010-05-12 10:32, Marchewka pisze:

> A jakie leki bralas?

W grudniu miałam takie akcje z kołatanie serca i niepokojem -
sporadycznie mi się zdarzały, ale poszłam do lekarza.
Przypisał mi sulpiryd i mirzaten. Brałam 3 miesiące. Zatrzymał mi sie
okres, dostalam mlekotoku, zrobiłam badania - skierowali mnie na
rezonans głowy z podejrzeniem makrogruczolaka przysadki. Przysadka jest
ok. dostalam dostinex na zbicie prolaktyny, odstawiłam leki i po 3
dniach zaczął się koszmar z budzeniem w środku nocy, zlana potem i
lękami. Cała jestem rozdygotana od wewnątrz.
Znalazłam psychiatrę z prawdziwego zdarzenia - przypisala parogen, ale
po nim mialam zawroty głowy, słabość, źle widzialam, nie mogłam dobrze
mówić.
Teraz nie biorę nic oprócz persenu forte ale to slabo działa.
Wiem, że powinnam iść na psychoterapię - życie mnie nie oszczędzało :(

E.W.