Nerwoból międzyżebrowy

1. Data: 2004-06-24 18:42:25

Temat: Nerwoból międzyżebrowy
Od: Magda Grynko <m...@d...daftland.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od dwóch tygodni męczy mnie ból z prawej strony klatki piersiowej.
Lekarz rozpoznał newoból międzyżebrowy. Najpierw dostała mydocalm i
majamil. Nic nie pomogło, potem przez tydzień łykałam diclac i poltram i
też nic. Dzisiaj dostałam domięśniowo pyralginę. Pomogło o tyle, że
przez następne pół godziny skupiłam się na bólu pośladka a nie klatki
piersiowej. Nie mogę normalnie oddychać, kaszleć kichać i nawet podnosić
głosu. Lekarzowi, u którego byłam chyba też się skończyły pomysły, więc
może ktoś na grupie ma pomysł, co jeszcze może pomóc?

--
Magdalena Grynko
Spamtrap: odpowiadając usuń "devnull" z adresu

2. Data: 2004-06-24 19:04:08

Temat: Re: Nerwoból międzyżebrowy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Grynko" <m...@d...daftland.com> napisał w wiadomości
> [...]
>Dzisiaj dostałam domięśniowo pyralginę. Pomogło o tyle, że
> przez następne pół godziny skupiłam się na bólu pośladka a nie klatki

Może o to lekarzowi chodziło?;))) Sorki.

>Nie mogę normalnie oddychać, kaszleć kichać i nawet podnosić
> głosu. Lekarzowi, u którego byłam chyba też się skończyły pomysły, więc
> może ktoś na grupie ma pomysł, co jeszcze może pomóc?

Przeczytaj (jeśli chcesz) moją radę poniżej wątku: ból brzucha/boku/pleców.
Uważam, że z lekami nie trzeba zaraz startować "z grubej rury".

Pzdr.
Iwona

Poszukiwany dobry internista - Krakow
Czy są tu jacyś kardiolodzy??