New Dawn wiecznie zywa :)

1. Data: 2003-06-21 19:41:03

Temat: New Dawn wiecznie zywa :)
Od: Inka <p...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro moje cztery New Dawn trafia do ziemi :) Brzmi strasznie, ale na
reszcie uporalam sie z problemem przygotowania pod nie stanowiska,
obsadzania kratek (te betonowe buciory :) ) i takie tam. Przytne
wszystkie majtkowo rozowe paczki (nie wiem, co sie Wam nie podoba w tym
fachowym i malowniczym okresleniu koloru...), zeby sie krzaczorki nie
nadwyrezaly, tylko, zeby im w pedy poszlo. Juz sie nie moge doczekac!

A' propos "majtkowo rozowe", nabylam droga kupna roze pienna pt. Quenn
Margarethe (tez w tym kolorku). Zastanawiam sie, nieco na wyrost, jak ja
przezimowac. Przesadzilam ja do duzej donicy i tak ja bede rosnac. Mam
kilka roslin w donicach (brzozki, klon palmowy, bukszpan i dwie lipki,
wszystkie prowadzone na bonsai) i te z powodzeniem od pieciu lat zimuje
w piwnicy. Czy taka roze tez zimowac w piwnicy, czy raczej zakopac
donice w ogrodzie i zrobic chochol na korone?

Inka
--
____ ____
<')___)< >(___('>

2. Data: 2003-06-21 19:48:36

Temat: Re: New Dawn wiecznie zywa :)
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .... zrobic chochol na korone?
>
> Inka

Przypomnialas mi "Wesele"S.Wyspianskiego:)

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-06-21 20:25:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Inka" <p...@f...edu.pl> wrote in message news:bd2cd0$oig$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jutro moje cztery New Dawn trafia do ziemi :) Brzmi strasznie, ale na
> reszcie uporalam sie z problemem przygotowania pod nie stanowiska,
> obsadzania kratek (te betonowe buciory :) )

A wiec trafia do betonu?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-06-22 09:15:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Margarethe (tez w tym kolorku). Zastanawiam sie, nieco na wyrost, jak ja
> przezimowac. Przesadzilam ja do duzej donicy i tak ja bede rosnac.

Dlaczego boisz sie wysadzenia jej do ogrodu? Podziwiam sztamowe róze u
sasiadki pare domów dalej. Posadzila od poludniowej strony, tak ze 3 m od
sciany domu, przy plocie - troche dalej w kierunku poludniowym i równiez w
zachodnim - ma zywoplot tak ze 2m. Róze zimuja pieknie, okreca je na zime
chocholami (korona i pien również) i chyba równiez robi kopczyki przy
korzeniach. Przetrzymały również tegoroczną zimę.
To samo pytanie dotyczy bukszpanu.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2003-06-22 13:34:31

Od: Inka <p...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Dlaczego boisz sie wysadzenia jej do ogrodu?
Bo w rozach jestem zieloniutka jak ten szczyporek.
:)

> To samo pytanie dotyczy bukszpanu.

Bukszpan robi za bonsai i nie mam sumienia doniczki zakopywac na zime w
ziemi, bo mi jej szkoda...
Inka

--
____ ____
<')___)< >(___('>

6. Data: 2003-06-22 13:35:35

Od: Inka <p...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Inka" <p...@f...edu.pl> wrote in message

> A wiec trafia do betonu?
Tia... Biedactwo.
Inka
--
____ ____
<')___)< >(___('>

7. Data: 2003-06-22 14:36:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Inka" <p...@f...edu.pl> wrote in message news:bd4b9o$pe8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bukszpan robi za bonsai i nie mam sumienia doniczki zakopywac na zime w
> ziemi, bo mi jej szkoda...

Szkoda Ci doniczki? Wobec tego zakop sam bukszpan. :-)

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2003-06-22 18:49:51

Od: Inka <p...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:
> "Inka" <p...@f...edu.pl> wrote in message

> Szkoda Ci doniczki? Wobec tego zakop sam bukszpan. :-)

To by bylo za proste ;P
Inka

--
____ ____