Nie daj się oszustom!

1. Data: 2014-02-16 16:58:54

Temat: Nie daj się oszustom!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i
niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach
spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć."
Tu natychmiast rozłączono się.
"Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)

Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność,
głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-probl
emy-z-tele-polska-3.html

Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może
ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
http://www.cik.uke.gov.pl/
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

2. Data: 2014-02-16 18:25:10

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie jakiś ministrant, księdzu brakło na prezerwatywy.

3. Data: 2014-02-16 20:29:17

Temat: Re: Nie daj się ...
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 18:25, gówno pisze:
> Pewnie jakiś (...)

Ja cię kurwa gnoju zapierdolę.
To tylko kwestia czasu.
Jesteś już trupem, co najwyżej
o tym jeszcze nie wiesz.
A dowiedziałeś się za późno.

Na POHYBEL !
I do Piekła na wieczne męczarnie !

VON !!!

--
Nemrod Vargardsson

"Bohaterze, przypasz do biodra swój miecz,
swą chlubę i ozdobę! Szczęśliwie wstąp
na rydwan w obronie wiary, pokory i sprawiedliwości,
a prawica twoja niech ci wskaże wielkie czyny!
Strzały twoje są ostre - ludy poddają się tobie -
trafiają w serce wrogów Króla." - Ps 45

4. Data: 2014-02-17 02:34:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod wrote:

> Ja cię kurwa gnoju zapierdolę.
> To tylko kwestia czasu.
> Jesteś już trupem, co najwyżej
> o tym jeszcze nie wiesz.
> A dowiedziałeś się za późno.

Globik przybija deski gwoździami przy ul. Leśnej?
http://w226.wrzuta.pl/audio/4WNBhc3djrF/pudelsi_-_li
st

--
????
???

5. Data: 2014-02-17 05:03:36

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod
Co jest czubku, brewiki w oczach o religiolu ?

6. Data: 2014-02-17 05:08:49

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod
Co jest czubku, brewiki w oczach od religiolu ?
Nie ma piekła to afirmacja nienawiści, własnej projektowana na osoby których się
nienawidzi, ależ Bozia- smrodzia ciebie skrzywiła, tak to jest ta religia degeneruje
swoich wyznawców, dlaczego, bo twoja Bozia jest zła. Zwykły fakt logiczny, dlaczego
jest zło bo Bozia -smrodzia je stworzyła , ach tak, więc tym samym jest ZŁA.

"W przedsionku piekła"-Der Spiegel o mafijnej tosyczno-radioaktywnej włoskiej Kampanii
Ogłupiacze POpulacji w akcji...
Madox- Androgenia
Facebook proponuje 56 różnych pci do wyboru...
Szef CBA obraca akcjami!