Nie daj się oszustom!

1. Data: 2014-02-16 17:38:06

Temat: Nie daj się oszustom!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
obniżenia rachunku telefonicznego. Nazwę firmy wypowiedział BARDZO szybko i
niewyraźnie, więc jak zawsze do bólu upierdliwa w tego typu przypadkach
spytałam: "Telekomunikacja jaka? TELEPOLSKA?? - proszę wyraźnie powtórzyć."
Tu natychmiast rozłączono się.
"Nie ze mną te numery, Bruner" - miałam powiedzieć, ale nie zdążyłam 3333-)

Oto, kto do mnie dzwonił, na co liczył (no wiem na co - na moją pazerność,
głuchotę i głupotę) - i jak wielu się nabrało:
http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/179816-probl
emy-z-tele-polska-3.html

Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może
ustrzeżecie się duuużych kłopotów:
http://www.cik.uke.gov.pl/
--
XL
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

2. Data: 2014-02-16 17:46:21

Temat: Re: Nie daj się oszustom!
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2014 17:38, Ikselka pisze:
> [...]
emy-z-tele-polska-3.html

> Warto poczytać pod poniższym linkiem o podobnych przypadkach, być może

Dzielna babcia, nie dała się oszustowi, przysłanemu przez Tuska.
Smoleńsk pomścimy!

3. Data: 2014-02-16 18:14:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
> Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą

Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była
grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na
takie bzdety.

Ewa

4. Data: 2014-02-16 19:11:29

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 17:38, Ikselka pisze:
> Zadzwonił pracownik firmy "Telekomuni(plepleple)lepolska" z ofertą
Wszystko świetnie, tylko wytłumacz to 80 letniej babci, która nie
rozumie, że teraz nie istnieje już coś takiego, jak etos pracy, a są za
to łowcy jeleni. Ja już łaziłem po sądach (jako pełnomocnik w/w babci) w
sprawie z tymi złodziejami z Tele2. Sama firma już nie istnieje, ale
widać ich marketingowcy poszli w Polskę i dzwonią spod różnych szyldów.
To się rozprzestrzenia szybciej niż choroba.
Jacek

5. Data: 2014-02-16 19:49:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była
> grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na
> takie bzdety.

Ale, co zadziwiające najbardziej, nie poszło na pl.soc.dzieci.

6. Data: 2014-02-16 20:43:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Feb 2014 18:14:31 +0100, FEniks napisał(a):

> Może rozwieś te ostrzeżenia gdzieś na płotach? Wątpię, żeby tutaj była
> grupa docelowa, czyli ktoś z tutaj zgromadzonych dał się nabierać na
> takie bzdety.

Skoro Ty się nie dajesz nabierać, to znaczy, że to nie było skierowane do
Ciebie. Jednakże poczułaś się w obowiązku odezwać. Znaczy - jednak było do
Ciebie.
:->

7. Data: 2014-02-16 20:46:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Feb 2014 17:46:21 +0100, CookieM napisał(a):

emy-z-tele-polska-3.html

> Dzielna babcia, nie dała się oszustowi, przysłanemu przez Tuska.

Poniekąd właśnie przez Tuska.

> Smoleńsk pomścimy!

Najpierw wyjaśnimy.

8. Data: 2014-02-16 20:47:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Feb 2014 19:49:51 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-02-16 18:14, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ale, co zadziwiające najbardziej, nie poszło na pl.soc.dzieci.

Po co? Nie ma już tej grupy.

9. Data: 2014-02-16 20:48:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-16 20:43, Ikselka pisze:

> Skoro Ty się nie dajesz nabierać, to znaczy, że to nie było skierowane do
> Ciebie. Jednakże poczułaś się w obowiązku odezwać. Znaczy - jednak było do
> Ciebie.

Poczułam się w obowiązku zwrócić Ci uwagę, że możesz się komuś
faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na
nią grupa docelowa, vide post Jacka. To takie trudne do zrozumienia?

Ewa

10. Data: 2014-02-16 22:40:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:48:48 +0100, FEniks napisał(a):

> Poczułam się w obowiązku zwrócić Ci uwagę, że możesz się komuś
> faktycznie przysłużyć, umieszczając tę informację tam, gdzie trafi na
> nią grupa docelowa, vide post Jacka. To takie trudne do zrozumienia?

Link do jakiejś ogrodzonej płotami grupy może? - klej już mam w wiaderku
:->

--
[...]

ręczniki - pytanie do kobiet...
Porównanie kredytów hipotecznych
Spowalniacz - domykacz do drzwi przesuwnych
Regulator cisnienia D04 czy mozna rozebrac?