Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!

następny post »
From: "barbar2" <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Nie dajcie się oszukać przez... Policję!!!
Date: Sat, 6 Mar 2004 10:44:59 +0000 (UTC)

Głośno się mówiło o zatrudnieniu ON w Policji. Jestem jedną z tych osób.
Jeszcze przed zatrudnieniem obiecano nam wynagrodzenie w wysokości około
1200zł netto-wspaniale pomyślałam.Zostaliśmy przeszkoleni i zatrudnieni.
Pierwszym szokiem okazała się umowa o pracę gdzie zaoferowano nam 1000zł
brutto!!! Każdy z nas zawiesił rentę socjalną. Zostaliśmy zatrudnieni 9
lutego 2004r. Pod koniec lutego przyszedł czas na wypłatę. Przeżyliśmy
prawdziwy szok. Wypłaty były w wysokości od 280zł do 419zł netto. Praca jest
bardzo odpowiedzialna. Zajmujemy się prowadzeniem dokumentacji
(dziennikowanie, poczta,archiwizacja dokumentów itd.). W taki sposób zostały
zatrudnione ON w woj. pomorskim. Nie wierzcie w bajki o wspaniałej pensji w
Policji to zwykłe naciągactwo. Czuję się oszukana.Nikt tu nie bierze pod
uwagę wykształcenia,tzn. obojętnie czy masz średnie czy wyższe dostajesz te
same marne grosze. Co jest lepsze siedzenie w domu, czy praca za te same
pieniądze. A gdzie kasa na dojazdy do pracy, opłacenie rachunków.

Pozdrawiam
Basia

06.03 Adam Pietrasiewicz
06.03 Radzio
06.03 Adam Pietrasiewicz
06.03 Misia
06.03 realista
07.03 interpio
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 Seba
07.03 KS
07.03 Pearl
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 Adam Pietrasiewicz
07.03 KS
07.03 Scalamanca
07.03 KS
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla