1. Data: 2003-03-07 18:11:03

Temat: >>Nie dociera do mnie, że najbliżsi umarli...
Od: "kawa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ciągu trzech ostatnich lat straciłam kilka najbliższych osób:
Ojciec, dziadkowie, bardzo dobra znajoma...

Były pogrzeby, wszyscy płakali, byli załamani...,ale nie ja...
Nie chodzi mi tylko o łzy, które nie leciały z moich policzków, ale także o
to, że nie docierała do mnie myśl o ich śmierci.
I nie był to tylko kilkudniowy szok, do dzisiaj żadnej łezki...
Czasami chciałabym z nimi porozmawiać, a wiem, że to niemożliwe.

Czym różnię się od innych ludzi?
Co wpłynęło na to, że jestem tak "uodporniona" (jeżeli tak to można
nazwać???) na stratę kochanych osób?
Czy ze mną jest coś nie w porządku, że nie dociera do mnie smutek po
stracie?
A może w podświadomości staram się być dla innych "twarda" i chcę być silna?

Sorki, że to takie chaotyczne, piszcie co o tym myślicie...

1. Data: 2003-03-07 21:21:31

Temat: Re: >>Nie dociera do mnie, że najbliżsi umarli...
Od: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może w podświadomości staram się być dla innych "twarda" i chcę być silna?
>
> Sorki, że to takie chaotyczne, piszcie co o tym myślicie...

Hmm... Mnie się osobiście wydaje, że być może
nie miałaś zbyt silnego związku z Tymi osobami po prostu.
Że jesteś być może bardzo niezależną, samodzielną kobietą,
która ma mnóstwo własnych spraw na głowie, a te osoby
w życiu, pomimo rodzinnych powiązań, miały rolę
marginalną (przynajmniej w ostatnim etapie).

1. Data: 2003-03-07 23:41:22

Od: "kawa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Były to dla mnie bardzo drogie osoby. Kochałam je i bardzo wiele mnie z nimi
łączyło.

1. Data: 2003-03-09 10:29:56

Od: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Były to dla mnie bardzo drogie osoby. Kochałam je i bardzo wiele mnie z nimi
> łączyło.

To może spytam inaczej: czujesz, że coś jest nie tak ? Czy to co piszesz
to jakiś Twój poważny problem ? Czy cierpisz z jakiegoś powodu ?

Nie wszyscy muszą przeżywać wszystko w ten sam sposób.
Jest Ci smutno, że tych osób nie ma, choć nie rozpaczasz
z tego powodu i nie rozdzierasz szat. To chyba całkiem zwykłe.
Czy jest jeszcze coś poza tym ?

wpływ otoczenia na aspiracje edukacyjne licealisty
nie rozumiem tego
dobry adres psychologa Lublin
dzieci->nie_dzieci
wewnętrzny ~"bohater" (?)