Nie lubię TPSA, znacie jakąś alternatywę?

1. Data: 2003-01-26 17:48:34

Temat: Nie lubię TPSA, znacie jakąś alternatywę?
Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Szukam możliwości taniego komunikowania się międzymiastowego, czy ktoś z Was
zna jakieś firmy mające atrakcyjne oferty połączeń miedzymiastowych lub inne
możliwości taniego komunikowania się?

Pozdrawiam
jano

2. Data: 2003-01-26 18:48:19

Temat: Re: Nie lubię TPSA, znacie jakąśalternatywę?
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

CB Radio, znaki dymne, miganie, itp.

3. Data: 2003-01-26 19:11:21

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dodam poczte polska i firmy kurierskie

4. Data: 2003-01-27 07:02:35

Od: "Condor" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest coś takiego jak Voice Over IP usługa świadczona przez Actinet
Ale trzeba rzeczywiści duuuuuuużo gadać żeby zauważyć różnicę
Condor

5. Data: 2003-01-27 08:18:13

Temat: Re: Nie lubię TPSA, znacie jak+-?alternatywę?
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Condor pisze w news:b12lif$g6a$1@news.gazeta.pl

> Jest co? takiego jak Voice Over IP usługa ?wiadczona przez Actinet
> Ale trzeba rzeczywi?ci duuuuuuużo gadać żeby zauważyć różnicę

A PalTalk? Właśnie poznaję jego dobrodziejstwa! Nawet przez Tepsę
widać różnicę, zwłaszcza, że na rozmowy telefoniczne zniżka jest
teraz tylko po 22, a zniżki dla Internetu zostały po staremu.
Różnicę widać szczegónie w rozmowach zamiejscowych i
międzynarodowych - bo wszystkie połączenia są lokalne
(internetowe :)).

Zdaje się, że przez MSN też można rozmawiać.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2003-01-28 13:37:52

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jano napisał(a):

> [...]
> zna jakieś firmy mające atrakcyjne oferty połączeń miedzymiastowych lub inne

Może NOM, NETIA lub coś innego - niestety - musisz podpisać z tym
operatorem stosowna umowę. Co do konkurencji dla TPSA - to jej po
prostu nie ma. No mozna kupić komórkę w ERZE lub PLUSIE - to
wtedy się robi duże ała TPSA - choć niejest to taka konkurencja.

Inne to jak wsponieli przedmówcy, różnego typy VoIP-y, i inne
gadacze poprzez internet. To też jest metoda.

Jeszcze można listy pisać.
--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

7. Data: 2003-01-28 20:36:04

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny i chłopaki :)
Dzięki za wszystkie informacje, szczegolnie te znaki dymne mnie
zainteresowały :P
Rozumiem Algraf, ze wyprobowales je w praktyce, no bo pewnie niesprawdzonych
form komunikowania się byś nie polecał :)
Jedno jest pewne wychodze z TPSA, Netia proponuje łącze z abonamentem za 1
zł (musze tylko sprawdzić czy u mnie to mozliwe).
Dowiedzialem sie tez o kartach telefonicznych: Interfon i Telegrosik,
podobno znacznie tansze polączenia miedzymiastowe niz w TPSA.
Znaki dymne zostawiam Algrafowi :) gdybym ja w to wszedł to on moglbym miec
szum komunikacyjny :)))

pozdrawiam
jano

8. Data: 2003-01-29 09:32:16

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jano pisze w news:b16pa5$q6q$1@news.lublin.pl

> Dowiedzialem sie tez o kartach telefonicznych: Interfon i Telegrosik,
> podobno znacznie tansze pol+-czenia miedzymiastowe niz w TPSA.

O, a co to takiego? Nie słyszałam o tym..

--
Pozdrowieństwa,
Scally

9. Data: 2003-01-29 12:18:43

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Znaki dymne to dobre rozwiazanie, moj modem na tym dziala. (dym = 1, brak
dymu = 0) W bez wietrzna pogode uzyskuje polaczenie w porywach az do 56k !!!
W czasie wiatru polaczenie sie rwie.

pozdrawiam
Arek

10. Data: 2003-01-29 16:47:35

Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dymu = 0) W bez wietrzna pogode uzyskuje polaczenie w porywach az do 56k

Ciekaw jestem jakie podymne płacisz? :)

pozdrawiam
jano

(Spam) Sprzedam parapodium