Nie lubimy robić...

1. Data: 2013-09-15 06:46:00

Temat: Nie lubimy robić...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

...lubimy się włóczyć ;)

Donatan RÓWNONOC "Nie lubimy robić" Borixon, Kajman
http://www.youtube.com/watch?v=08v3XbwF6ak

--
????
???

2. Data: 2013-09-16 23:36:06

Temat: Re: Nie lubimy robić...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 06:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
> ...lubimy się włóczyć ;)
>
> Donatan RÓWNONOC "Nie lubimy robić" Borixon, Kajman
> http://www.youtube.com/watch?v=08v3XbwF6ak

http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/galeria/189927
7,noc-swietojanska-2013-w-centrum-kultury-zamek-lesn
icy,id,t.html
Byłeś? ;)
Warto ich posłuchać. Nam z młodą podobały się ślunskie Fifidroki (dwie
panny na wokalu:)) i oczywiście Południca. Nasza swojska Zebra też
dawała radę.

3. Data: 2013-09-16 23:40:06

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 23:36, Aicha pisze:

> [...]
> Warto ich posłuchać. Nam z młodą podobały się ślunskie Fifidroki (dwie
> panny na wokalu:)) i oczywiście Południca. Nasza swojska Zebra też

PS. Z audioteki mojego dziecięcia, nie wiem czy znasz: Percival
Schuttenbach - Satanismus :D

4. Data: 2013-09-16 23:44:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

7,noc-swietojanska-2013-w-centrum-kultury-zamek-lesn
icy,id,t.html

Niestety akurat wypadła mi wtedy pilna fucha przy projektowaniu jakiegoś
afiszu.

> PS. Z audioteki mojego dziecięcia, nie wiem czy znasz: Percival
> Schuttenbach - Satanismus :D

Ocztywiście że znam.

--
????
???

5. Data: 2013-09-16 23:45:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> [...]

afiszu.

> PS. Z audioteki mojego dziecięcia, nie wiem czy znasz: Percival

Oczywiście że znam.

--
????
???

6. Data: 2013-09-17 00:25:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 23:44, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
icy,id,t.html

> Niestety akurat wypadła mi wtedy pilna fucha przy projektowaniu jakiegoś

http://www.youtube.com/watch?v=illmx1qk6pw
http://www.youtube.com/watch?v=GXtDmKH60po&list=PL4E
A05BD22BA76B29
http://www.youtube.com/watch?v=TmDjvGAG5uM
http://www.youtube.com/watch?v=m8Z2LITq1zc
http://www.youtube.com/watch?v=1YnbzGeueSc
http://www.youtube.com/watch?v=2q9-Am1ktUI

7. Data: 2013-09-17 16:39:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Sep 2013 23:45:22 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

> Niestety akurat wypadła mi wtedy pilna fucha przy projektowaniu jakiegoś
> afiszu.

Afisza.

Kolejny profesor pod sąd
mordowanie w boże ciało