Nie ma sensu

21. Data: 2020-06-18 17:05:38

Temat: Re: Nie ma sensu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 10:11, m...@g...com pisze:
> [...]
> wysmiewal, wyzywal oponentow? Hopeless case. Hoffnungsloser Fall.
> ??????????? ??????.
> Najlepiej pacjentow izolowac, nie dopuszczac, by dostali mniejsza lub
> wieksza wladze, "dyskutantow" spuszczac do śmietnika (kill file lub junk).
> Czasem rzeczywistosc plata figla: dziecko, wnuk/wnuczka przyprowadzi
> partnera/partnerke tej samej plci, wnuk/wnuczka maja inny kolor skory,
> albo pojda politycznie w kompletnie innym kierunku.
>
> Btw. W weekend nie tracilem czasu: wspialem sie na gore, zeby zobaczyc
> maszt 5G, widzialem chemtrails, no i wspieralem lokalna gastronomie.

przeciez Ja go nie kocham, co ty pierdolisz?

--
gazebo

22. Data: 2020-06-18 17:10:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/06/2020 o 20:59, m...@g...com pisze:

> a szczepiony byles?
> ---
> Bog Ciem Kocha!
> Nieszczepionego ;P

Ja Bog cie nie kocham bez wzgledu na to czy sie zaszczepisz, a na
glupote, ktora na ciebie zeslalem nie ma ani szczepionki ani lekarstwa,
no moze sprobuj 5G, zaszalej :]

--
gazebo

23. Data: 2020-06-18 19:28:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2020 o 11:27, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

> bodźców płynących z otoczenia*), czasem jednak trzeba pokazać(biernie czytającym),
że
> świat jeszcze nie zdziwaczał do końca.

O to to.
W/g mnie do tego trzeba dodać, że reagując pokazujemy faszystom i
rasistom, że jednak istnieją ludzie, którzy nie są obojętni (nie bądź
obojętny...). Reszta olewa te brednie, a potem są zdziwieni skąd tylu
faszystów na ulicach. Ano stąd, bo nie reagowali.
Jestem pewien, że większość takich, którzy nie reagują w internecie
należy do grupy tych, którzy odwracają wzrok i udają, że nie widzą gdy
jakiś faszysta opluwa kogoś w autobusie/tramwaju za kolor skóry, czy za
rozmowę w innym języku.

> No i na zdjęciach wyraźnioe widać działo maserowe strzelające Covidem, jest pod
> wierzchołkiem, na samym dole, taka tuba, to rozpylacz substancji depopulujących,
> lesbiantyn, geyozolów, transwestytolu lub nawet perwersolu i wielu podobnych,

You made my day :):)

Pozdrawiam
Piotr

24. Data: 2020-06-18 19:29:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.06.2020 o 11:52, m...@g...com pisze:
> O! To jak z "geniuszami" co wszystkich
> innych majom za idiotow tylKO nie siebie ;P

Słuszna uwaga. Dokładnie tak jest z religiantami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2020-06-18 21:17:33

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 16 Jun 2020 00:42:50 +0200
doszła do mnie wiadomość <5ee7f9b1$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>//i nie boisz siem, ze propagowanie zoofilii, spowoduje zmniejszenie
>social credit...?

Masz tu i nie wybrzydzaj:
https://www.youtube.com/watch?v=HNMq8XS4LhE

26. Data: 2020-06-19 00:28:25

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 13:18, Sylvio Balconetti wrote:
> Ostatnio zaczalem gustowac w widokach roznych masztow (dotad nie lubilem
> fotografowac urzadzen technicznych)

//nie fotografuj tego... lepiej...!

27. Data: 2020-06-19 00:32:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 11:27, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> https://www.youtube.com/watch?v=so4Cpg796FY
> Od 2:40, ale warto całe zobaczyć, od 6:30 jest mowa o człowieku, którego lewa
półkula
> mózgowa była ateistyczna, a prawa wierząca(u mnie to obie są bardzo mocno
ateistyczne,
> pewnie mam obie lewe).

//a kobite z brodom kiedy ostatnio widziales...?

28. Data: 2020-06-19 00:48:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-18 21:17, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 16 Jun 2020 00:42:50 +0200
> [...]

//wszyscy juz wiemy, ze neo_marksizm to zezwierzecenie czlowieka...

http://www.zoochosis.com/films

Piotrusi... do sztambucha...!
Czarne... myśli.
Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...