Nie miala baba klopotu...

From: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Nie miala baba klopotu...
Date: Thu, 5 May 2005 08:13:57 +0000 (UTC)

...to sobie uszy przekłuła. :/ Zabieg wykonałam u kosmetyczki 1 marca.
Miało się zagoić w miesiąc; mamy 5 maja, płatki uszu nadal w kółko puchną,
dziurki ropieją, zaczęłam przemywać dwa razy dziennie wodą utlenioną, bez
większego skutku. Zgodnie z zaleceniem kosmetyczki nie próbowałam wyjmować
kolczyków założonych pistoletem (stalowych). Co poradzicie? Zagoi się to
kiedykolwiek czy będzie się paprać do uśmiechniętej śmierci?

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,