Nie mogę wysłać załącznika błąd 437

1. Data: 2012-04-15 13:12:34

Temat: Nie mogę wysłać załącznika błąd 437
Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dlaczego nie mogę wysłać załącznika "diagnozy", którą
zapomniałam wcześniej dołączyć.
Majka

2. Data: 2012-04-15 13:23:33

Temat: Re: Nie mogę wysłać załącznika błąd 437
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 15:12, Majka pisze:

> Nie wiem dlaczego nie mogę wysłać załącznika "diagnozy", którą
> zapomniałam wcześniej dołączyć.

Bo to nie jest grupa do wysyłania plików binarnych. Wrzucasz na serwer i
podajesz nam tu ładnie linka.

3. Data: 2012-04-15 13:45:04

Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 15:12, Majka pisze:
> Nie wiem dlaczego nie mogę wysłać załącznika "diagnozy", którą
> zapomniałam wcześniej dołączyć.
> Majka
Może w ten sposób

file:///C:/Users/Maria/Desktop/stopy%20i%20rami%C4%9
9%20001.jpg

4. Data: 2012-04-15 13:47:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-04-15 15:45, niebożę Majka wylazło do ludzi i marudzi:

I jak tu nie wierzyć w krasnoludki.

qr.a

5. Data: 2012-04-15 15:26:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 15:45, Majka pisze:
> Może w ten sposób
>
> file:///C:/Users/Maria/Desktop/stopy%20i%20rami%C4%9
9%20001.jpg

Żeby Ci to tak jakoś obrazowo opisać...
http://chomikuj.pl/mariusz.zielinski83/Porady+PC/D*c
5*82ugie+zamykanie+systemu+(wy*c5*82*c4*85czanie+kom
putera),644395951.pdf

List od użytkowniczki:
Dzień dobry. Chcę skopiować film na dyskietkę. Gdy dam "kopiuj" pojawia
mi się komunikat, że na dysku A nie ma wystarczająco miejsca. Potem daję
"skopiuj skrót" i wtedy mi się film mieści na dyskietce. Problem jednak
powstaje, gdy chcę go uruchomić na innym komputerze, dlatego, że pojawia
mi się komunikat "skrót nie został znaleziony", równocześnie na moim
komputerze ten film normalnie uruchamiam. Co z tym mogę zrobić?

Odpowiedź informatyka:
Droga Użytkowniczko, do swojej torebki nie zmieści Pani swojego futra.
Karteczka z tym, że futro ma Pani w szafie, do torebki się jednak
zmieści. Tak więc dopóki jest Pani w domu i przeczyta Pani karteczkę z
torebki, że futro jest w szafie, bez problemu je Pani tam znajdzie.
Gorzej, gdy będąc u przyjaciółki wyciągnie Pani karteczkę z torebki i
przeczyta, że w szafie ma Pani futro. W szafie u przyjaciółki może Pani
długo szukać, ale tego futra tam Pani na pewno nie znajdzie.

Jeszcze podpowiedź:
- Torebka = dyskietka
- Futro = film
- Karteczka = skrót
- Szafa = komputer
- Mol w szafie = wirus komputerowy
- Sąsiad w szafie = hacker

6. Data: 2012-04-17 22:47:25

Od: "plumke.pl" <plumke(2+shift)plumke.pl> szukaj wiadomości tego autora

baby sa jakies inne

jakie to diagnozy
EKUZ problem
Utrata smaku-przyczyna
brak ubezpieczenia zdrowotnego a pogotowie
Interpretacja wyników cholesterolu