Nie mogłem się powstrzymać :-)

261. Data: 2003-06-27 18:12:53

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 20:08:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Niestety tak. I jeszcze drugą grupę której nie bierzesz pod uwagę czyli
> ludzi których możliwości intelektualne nie pozwalają na ogarnięcie
> perspektywy dłuższej niż tydzień. W takiej tez perspektywie operuje ich
> sumienie.

A to przykre, z pierwszej grupy nie znam zadnych przedstawicieli. Z drugiej
i owszem.
Przykre tylko, ze internalizacja wartosci i zasad wiary która wyznają sie
nie powiodla.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

262. Data: 2003-06-27 18:14:35

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Ehhhh, widac mezczyzni mało obeznani z niebezpieczną bronią palną ;)

Skoro musi im wystarczyć IQ 75 .
Adam

263. Data: 2003-06-27 18:16:32

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> A to przykre, z pierwszej grupy nie znam zadnych przedstawicieli.

Eee nie wierzę w takie szczęście.

> Z drugiej i owszem.
> Przykre tylko, ze internalizacja wartosci i zasad wiary która wyznają sie
> nie powiodla.

Na dłuzszą metę nie tylko przykre, to sie może odcisnąć na pozostałych.
Adam

264. Data: 2003-06-27 18:24:18

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż boniedydy <b...@z...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

[sorry, że tu - ale 'line 4 too long']

> No przecież wiem! Swoim prywatnym. Na pewno nie polskiego
> kościoła, bo przecież wcale nie jest prymasem, a w ogóle to tylko
> prywatny człowiek przebrany w sutannę, który z KK nie ma nic
> wspólnego.

Pewnie i żonę ma, i dzieci, jak normalny człowiek. A bisior i
purpura dobrze na nim wyglądają.
Zupełnie jak na Jankowskim (pomińmy już bezprawnie zakładany
Virtutti Militari, mundur admiralski, itp. w przypadku tego
drugiego) :]

To tylko tacy showmani, jak Kryszak, Halama czy Olek Kwach.

Ten ostatni też tylko prywatnie się wypowiada, tu i ówdzie bywając z
wizytami.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

265. Data: 2003-06-27 18:26:57

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości

> "Spory procent" to generalizacja ?

A przepraszam, skąd wiesz, ze jest ich spory procent? Tak Ci podpowiada
intuicja?

boniedydy

266. Data: 2003-06-27 18:28:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 20:14:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Skoro musi im wystarczyć IQ 75 .

No jesli chodzi o moje prywatne zdanie to do prokreacji powinni byc
dopuszczeni jedynie Ci powyzej 130 IQ, ale to chyba jest niepoprawne
politycznie ;)

267. Data: 2003-06-27 18:33:10

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy napisał:

> A przepraszam, skąd wiesz, ze jest ich spory procent? Tak Ci podpowiada
> intuicja?

Statystyka rozwodów.

Adam

268. Data: 2003-06-27 18:33:40

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> No jesli chodzi o moje prywatne zdanie to do prokreacji powinni byc
> dopuszczeni jedynie Ci powyzej 130 IQ, ale to chyba jest niepoprawne
> politycznie ;)

Znam osoby o takim IQ które koncertowo przepieprzyły swoje życie. A
przy okazji swoim rodzinom. Niestety szybkość myślenia przed niczym nie
chroni.
Adam

269. Data: 2003-06-27 18:38:46

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 20:33:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> Znam osoby o takim IQ które koncertowo przepieprzyły swoje życie. A
> przy okazji swoim rodzinom. Niestety szybkość myślenia przed niczym nie

W wolnej chwili* przygotuje szczegolowy formularz, w ktorym zawarte beda
wszelkie konieczne warunki do spełnienia, by móc rozpoczac zycie płciowe.
Mysle, ze pomoze to w kontrolowanym rozwoju ludzkosci, dzieki czemu
bedziemy zyc w oazie wiecznej szczesliwosci :))

* wolna chwilę będę miec jak zajdę w ciąże, i ciąża bedzie zagrożona, i
bedę musiała leżec plackiem przez kilka miesiecy.

270. Data: 2003-06-27 18:42:26

Temat: ginekolog (Re: Nie mogłem się powstrzymać :-))
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> I to jest właśnie bardzo dobry lekarz - bo na pytanie o tabletki, nie
> wypisuje ich od ręki, tylko zleca badanie krwi-czy nie ma anemii, próbę
> wątrobową- czy można je przyjmować, badanie piersi - bo jeśli istnieje
jakiś
> maleńki guzek, to hormony przyśpieszą jego rozwój i przede wszystkim
badanie
> poziomu hormonów - na podstawie którego dobiera konkretne tabletki, dla
> konkretnej kobiety.

To ja Cię ślicznie poproszę o wysłanie mi tej pani doktor do Warszawy. Może
być w paczce :))

boniedydy

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?