Nie mogłem się powstrzymać :-)

81. Data: 2003-06-27 13:17:50

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka napisał:

> Pogrywam, to oczywiste. Więc i Ty nie stosuj chwytów, ze będziesz 9 miesięcy
> nosił ciężarki na paskach, potem poddasz się jakimuś zabiegowi w
> znieczuleniu, a ktos ma płacić Ci za to alimenty.

Eksperyment należy do sfery emocjonalnej czy racjonalnej ?

> Masz teorię, ze kobiety, to takie cwane stworzenia, które tak kombinują z
> antykoncepcja, zeby uzyska te max. 1/3 oficjalnych dochodów partnera i za to
> "wygodnie żyć" z dzieckiem....
> ....albo oddać do adopcji.

Jeśli ktoś chce budować prawo w oparciu o najgorsze z możliwych
scenariszy, czyli gwałty, to dlaczego nie rozpatrywać analogii ?

> Ile znasz takich kobiet? Jesteś w stanie wymienić 2?

He he. Pewnie i ze 102 bym potrafił. Ty wierzysz w takie ilości
"przypadkowych wpadek" ?

> Bo ja znam dwie kobiety, które mają dostawać po te 300zł i obie nie mogą
> tego od swoich ex mężów wyegzekwować. Jeden z nich zarabia ponad 4000zł.

O egzekucji prawa to może gdzie indziej.

Adam

82. Data: 2003-06-27 13:18:06

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Osobiscie dwie panie, ktore przyznaly sie do przeklucia gumek...

Mimo to musiały mieć okazję, zeby to zrobić...

boniedydy

83. Data: 2003-06-27 13:19:20

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Skoro ufa i wierzy zamiast dopilnowac... za wszystko w zyciu sie płaci -
> wczesniej czy pozniej.

I tu pytanie dlaczego on za swoje zaufanie ma płacić ponad 20 lat, a
ona nawet 9 miesięcy nie powinna ?
Adam

84. Data: 2003-06-27 13:21:03

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Mimo to musiały mieć okazję, zeby to zrobić...

Mialy, poniewaz byla to pulapka na stalych partnerow, co to sie 'nie chcieli
zenic'... ;)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

85. Data: 2003-06-27 13:23:06

Od: "tribeca" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez to jest bardzo ze soba powiazane !

jeśli chcesz ostrzec przed kolejną ciążą - owszem, ale kiedy ciąza jest już
faktem, to nic nie pomoże rozprawianie o tym, co można było zrobić wcześniej

86. Data: 2003-06-27 13:23:30

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości news:

> Jak się mieszka na wsi, w małym miasteczku, to ginekolog nie zawsze
wypisze
> piguły,

Taaaak... Mi w Warszawie ginekolog kiedyś nie chciał wypisać. Powód? Bo
byłam panną i studentką, a studentka i panna powinna się uczyć, a nie
zajmować sie bezeceństwami.

boniedydy

87. Data: 2003-06-27 13:25:44

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 15:19:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> I tu pytanie dlaczego on za swoje zaufanie ma płacić ponad 20 lat, a
> ona nawet 9 miesięcy nie powinna ?

A nie wiem. Wg mnie mogą usunąc ciąże - i nei bedzie płacic ani ona, ani
on.
A jak ona nie usunie ciazy - to wtedy oboje płacą na dziecko przez 20 lat,
bo dlaczego tylko matka ma płacic ?
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

88. Data: 2003-06-27 13:25:49

Od: "tribeca" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości

> I tu pytanie dlaczego on za swoje zaufanie ma płacić ponad 20 lat, a
> ona nawet 9 miesięcy nie powinna ?

wg Ciebie na tych 9 miesiącach kończy się "płacenie" kobiety? ktoś chyba to
dziecko powinien wychować

89. Data: 2003-06-27 13:25:52

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Moze podejrzanie wygladasz ?. ;)

jakze by inaczej ;)
pzdr
agi

90. Data: 2003-06-27 13:26:36

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>jeśli chcesz ostrzec przed kolejną ciążą - owszem, ale kiedy ciąza jest już
>faktem, to nic nie pomoże rozprawianie o tym, co można było zrobić wcześniej

No dobrze - w kontekscie w/wym statku: czy skorzystaja z niego kobiety, ktorym
po antykoncepcje bylo pod gorke ? Szczerze watpie.
Te kobiety, ktore maja dostep do takiej akcji, maja tez _latwy_ dostep do
antykoncepcji.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?