Niebiesko-żółta sraczka medialna ?

1. Data: 2022-04-02 17:54:11

Temat: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do przesady ?
Wszędzie ukraińskie flagi, barwy, zapiewy, reportaże o wciąż nowych
ułatwieniach i preferencyjnym traktowaniu na każdej płaszczyźnie. Lekarze w
tv to teraz nagle istne anioły! - z atencją opowiadają, jak to wspaniale
leczą ukraińskich chorych. Dysonans dwóch skrajnie różnych twarzy tego
środowiska. Wszyscy doskonale pamiętamy tę inną, bezduszną twarz lekarzy,
która z obojętnością patrzyła zza zatrzaśnietych drzwi przychodni i
szpitali na ludzi z zawałamj i udarami, dobijających się bezskutecznie i
wreszcie zdychających tam jak bezdomne bezpańskie psy. ŻADNEJ LITOŚCI!
Aż nagle stał się cud - pacjenci z Ukrainy! Wraz z nimi PIENIĄDZE ?
Celebryci dostają teatralnych spazmów bezkosztowego współczucia - odbywa
się permanentny spektakl współczucia! Jakich my mamy współczujących
celebrytów!
PARANOJA.
IMPUTOWANIE SPOŁECZEŃSTWU FAŁSZYWEJ RZECZYWISTOŚCI.

Na szczęście tzw. zwykli ludzie zachowują się normalnie = powściągliwie.
Robią, co TRZEBA. Pomagają, bo TRZEBA.
Pomagają, ILE trzeba.
Ale długo to już nie potrwa - bo nie można odłożyć całkiem na bok polskich
i osobistych spraw dla ratowania bytu obcej rodziny i obcego narodu.
Mój wspaniały Teść, żołnierz AK, o wojnie w Czeczenii mówił: ,,Niech walczą.
Na niepodległość trzeba się wybić samemu. Nikt jej w prezencie nie
przyniesie."

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-04-03 16:07:41

Temat: Re: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2022 o 17:54, XL pisze:
> Do przesady ?
> Wszędzie ukraińskie flagi, barwy, zapiewy, reportaże o wciąż nowych

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

3. Data: 2022-04-03 19:00:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
> Piotr

Zacytuj, tuskopiesku, konkretny wyjątek z tego ,,prawa", który zabrania
usunięcia MARTWEGO płodu.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-04-04 09:26:54

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.04.2022 o 19:00, XL pisze:

> Zacytuj, tuskopiesku, konkretny wyjątek z tego ,,prawa", który zabrania
> usunięcia MARTWEGO płodu.

Napisz podczas którego urojenia mnie widziałaś.

5. Data: 2022-04-04 10:39:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Napisz podczas którego urojenia mnie widziałaś.

30.03.2022, 17:16
Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
,,Była w bliźniaczej ciąży. 23 grudnia 2021 r. zmarł pierwszy z
bliźniaków, ale nie pozwolono na usunięcie martwego płodu, ponieważ
prawo tego zabrania."
https://groups.google.com/g/pl.sci.psychologia/c/fEF
zgBnZ0zM

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
[...]

Nadal nie przytoczyłeś prawa, na które się powołują twoi pupile - mordercy
kobiet z obumarłymi ciążami.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-04-04 10:45:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> ,,Była w bliźniaczej ciąży. 23 grudnia 2021 r. zmarł pierwszy z
> bliźniaków, ale nie pozwolono na usunięcie martwego płodu, ponieważ

,,zabraniającego" usunięcia martwego płodu

> na które się powołują twoi pupile - mordercy
> kobiet z obumarłymi ciążami.

J.w.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

7. Data: 2022-04-04 11:11:23

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2022 o 10:39, XL pisze:

> 30.03.2022, 17:16

Niesamowita precyzja. Notujesz to sobie?
To był jedyny raz? Bo pisałaś wcześniej, że mnie widziałaś, więc wygląda
na na to, że dość często mnie widujesz.

8. Data: 2022-04-04 16:25:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]

Tu był link z Google.

> Niesamowita precyzja. Notujesz to sobie?

Gugiel notuje. Wystarczy odszukać.

> To był jedyny raz? Bo pisałaś wcześniej, że mnie widziałaś, więc wygląda
> na na to, że dość często mnie widujesz.

Na jednym czy dwóch zdjęciach to raczej niezbyt często, ale wystarczy do
oceny wielkości opony :)

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Nadal nie przytoczyłeś wyjątku z ,,prawa"
,,zabraniającego" usunięcia martwego płodu, na które się powołują twoi
pupile - bezwzględni i wyrachowani mordercy kobiet z obumarłymi ciążami.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

9. Data: 2022-04-05 08:21:47

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2022 o 16:25, XL pisze:

> Na jednym czy dwóch zdjęciach to raczej niezbyt często, ale wystarczy do
> oceny wielkości opony :)

LOL
Na zdjęciach mnie widziałaś... ze śmiechu prawie z fotela spadłem.
Daj linka do tych zdjęć :):):)

Bredzisz, jak zwykle.
Jak typowy fiurinowski troll. Do usranej śmierci będziesz kłamać, bo
taką masz naturę. Powinni wystawiać cię w muzeum patologii.
Albo faktycznie w to wierzysz, bo nie potrafisz odróżnić urojeń od
rzeczywistości. Ostrzegałem cię przed skutkami ubocznymi amantadyny i
nie posłuchałaś.
A najprawdopodobniej i jedno i drugie.

10. Data: 2022-04-05 08:41:38

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na jednym czy dwóch zdjęciach to raczej niezbyt często, ale wystarczy do
> oceny wielkości opony :)

https://www.radio.kielce.pl/themes/upload/gallery/20
18/10/mm181017-debaty13-165514.JPG

Jak widać udział w organizacjach faszystowskich ci nie służy.

Teraz ty daj linka do mojego zdjęcia.
Udowodnij, że nie kłamiesz. LOL

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

Skapitulowałam ???
Wojna wyzwoleniem!
Odpocznijmy od tematu wojny.