Skapitulowałam ???

1. Data: 2022-04-01 19:21:38

Temat: Skapitulowałam ???
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaszprycowałam się. Córka Wnusi mi nie da na wakacje, jeśli się nie
zaszczepię. Mój lekarz mi mówi, że jeśli złapię kowida i następnie znowu
zapalenie płuc, to ciężko będzie znaleźć skuteczny antybiotyk. Ech :(

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-04-01 21:05:37

Temat: Re: Skapitulowałam ???
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

 ?

--
Ewa

3. Data: 2022-04-01 23:00:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Zaszprycowałam się. Córka Wnusi mi nie da na wakacje, jeśli się nie
> zaszczepię. Mój lekarz mi mówi, że jeśli złapię kowida i następnie znowu
> zapalenie płuc, to ciężko będzie znaleźć skuteczny antybiotyk. Ech :(

Dobranoc.
https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/c0/af/6064f834
585fa_o_medium.jpg

--