Niebo upada

1. Data: 2014-01-30 02:29:23

Temat: Niebo upada
Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselcia jak możesz na to pozwolić?....

http://kuratorium.kielce.pl/10546/komunikat-kuratora
-oswiaty-w-sprawie-nieprawdziwych-interpretacji-poje
cia-gender

Pod twoim nosem kuratorium w Kielcach chce gwałcić niemowlęta, tak powiedziała
niemiecka katoliczna, seksować twoją wnusie chcą. Kuratorium jeszcze twierdzi, że
kler kłamie. To jest bezczelny atak na jedynie prawdziwy kościół, a przecież wiemy iż
Gender to ideologia nazistowsko- marksistowska. Twierdzi się nawet że jest więcej
płci niż dwie, a wiesz co to znaczy? To znaczy że mogą z wnusi zrobić nie chłopa ale
obojniaka, czyli i dziewczynka i chłopiec jak wybór trzeciej płci. Przekonywać będą
dzieci do obojniactwa, bo to praktyczne w ideologii Gender, ma być i czasem
siusiakiem i czasem cipcią, a nawet własnym siusiakiem do własnej cipci. Boże
,jeszcze gorzej, bo może być że w cipcie ktoś wnuczkę a wnuczka jeszcze kogoś w
cipcie. Kombinacje które samego szatana zawstydzą i to w Kielcach. Nie ikselcia, nie
można pozwolić aby ci wnusie zobojniakowali, bo jak nic nakłonią. Myślę że musisz
pójść do kuratorium i uzmysłowić im jak bardzo szkodzą i Bozie obrażają, ratować
Jezusika i wnusie...Matko Boska.

2. Data: 2014-01-30 10:37:14

Temat: Re: Niebo upada
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolitka" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]
> zobojniakowali, bo jak nic nakłonią. Myślę że musisz pójść do kuratorium i
> uzmysłowić im jak bardzo szkodzą i Bozie obrażają, ratować Jezusika i

Ja bym to wiązał z wszechobecną epejroforezą.

3. Data: 2014-01-30 11:34:14

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Tu trzeba lać po mordzie, to kuratorium w Kielcach, wykrwawią już całkowicie Jezusika
z krwi Piłaty jedne.
Ty sobie wyobrażasz kuratorium apeluje do wszystkich szkół i nauczycieli w
Kielcach, aby tłumaczyli dzieciom że święty proboszcz kłamie w żywe gały , iż
Gangrenyzm jest dyscypliną naukową badającą role kulturowe płci i chodzi o
równouprawnienie, aby nikogo nie poniżać sterotypami szkodliwymi, ale my psskatolicy
przecież wiemy, że chodzi o odbyty naszych dzieci, by dzieci wiedziały że mają
odbyty, a tym samym wystawiały wszystkim zboczeńcom, nawet tym co nie chcą być
zboczeńcami, jak ostatni ksiundź z powiatowa co go niemowle wręciło w odbyta, tak
zachęcająco Genderowało odbytem iż ksiudza zahipnotyzowało i zakręciło mu w głowie.
Tak więc tylko nawrócenie krzyżem kuratorium w Kielcach, interwencja Łikselki może to
obojniactwo powstrzymać dla wnusi i Jezusika.

4. Data: 2014-01-30 15:23:57

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolitka" <5...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Tu trzeba lać po mordzie, to kuratorium w Kielcach, wykrwawią już
> całkowicie Jezusika z krwi Piłaty jedne.

Całkowicie chyba nie bo z Bogiem nikt nie wygra co potwierdził
publicznie Brudzio

5. Data: 2014-01-30 15:33:25

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a tymczasem Łapy:
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,153573
47,Lapy_na_pierwszej_linii_frontu_ideologicznej_wojn
y.html

6. Data: 2014-01-30 15:36:52

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko
Dlatego musi Łikselcia w Kieleckim kuratorium bogiem niczym pałą pogonić oboniactwo
Genderowo-gangrenowe, bo jak nic z dwulataka zrobią obojniakowego Gebelsa_
socjalistę, walczącego z kościołem jedynie prawdziwym. I jeszcze nauczyciela mają
tłumaczyć w szkole że to chodzi o równouprawnienie i aby kobiety za tą samą prace
dostawały taką samą wypłate, bo teraz dostają mniej przez sterotyp że mężczyzna tylko
pracuje wydajnie i jego praca ma wartość, kobiety nie bardzo. Ale my wiemy że nie o
to idzie, ale by dzieci odbytami hipnotyzowały naszego proboszcza, jak krowy go
ostatnio zahipnotyzowały, machjąc nad odbytem ogonem, raz, dwa, trzy i księdza
zahipnotylniły, nawel lewactwo genderem krowy tresuje by zamach zrobić na Jezusika.

Sodoma i Gomora
Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...