Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

1. Data: 2014-01-29 08:29:57

Temat: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

0873,.html

Pytanie - byli pod wpływem (czegokolwiek), kiedy podpisywali, nie umieją
czytać czy nie rozumieją słowa pisanego? :>>>>>

2. Data: 2014-01-29 08:33:04

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 08:29, Aicha pisze:
0873,.html

> Pytanie - byli pod wpływem (czegokolwiek), kiedy podpisywali, nie umieją
> czytać czy nie rozumieją słowa pisanego? :>>>>>

O politycznej obłudzie już nawet nie wspomnę, bo to standard, niestety.

3. Data: 2014-01-29 09:54:27

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

0873,.html
> O politycznej obłudzie już nawet nie wspomnę, bo to standard, niestety.

...przyjęcie zasad gender nie przeszkadzało PiS-owi w czasach, gdy będąc u
władzy, miał z tego profity finansowe w postaci dotacji unijnych. Teraz
zwietrzył interes polityczny w negowaniu gender, więc podnosi histeryczne
larum, jakby Polsce groziła jakaś apokalipsa...
Takich mamy polityków dżendermenów.

4. Data: 2014-01-29 10:29:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

0873,.html

> Pytanie - byli pod wpływem (czegokolwiek), kiedy podpisywali, nie umieją
> czytać czy nie rozumieją słowa pisanego? :>>>>>

Aicha- czyli- UE daje kasę na projekty różne- gospodarcze, ale żąda
spełnienia warunków typu wprowadzenie elementów ideolo gender czy "ślubów"
pedziów i lesbijek. Najpierw to woaluje, pisze jak bank w Polsce- malutkimi
literkami w środku długiej umowy. Rząd PiS z chciwości, lenistwa, głupoty
etc (niepotrzebne skreślić- potrzebnew dodać)- wziął kasę opatrzoną tego
typu zastrzeżeniem.
I teraz- o ile dobrze zrozumiałem: żądasz, abyśmy brnęli w to dalej a ci, co
podpisali wcześniej- teraz mająsiedzieć cicho? A mamy brnąć dalej- bo już
wcześniej cos takiego podpisali? Dobrze Cię zrozumiałem?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

5. Data: 2014-01-29 11:00:20

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zwietrzył interes polityczny w negowaniu gender, więc podnosi histeryczne
> larum, jakby Polsce groziła jakaś apokalipsa...

wiesz :
Gdy ujrzysz cel droga do niego staje się krótsza.

wtedy celu nie widzieli ( było tylko coś o równouprawnieniu )
- teraz dojrzeli i zobaczyli dokąd nas prowadzą
(chłopcy przebierani za dziewczynki) i powiedzieli
takie równouprawnie to nie dla nas

Czy to dziwne ?
Czy nie maja prawa do własnego zdania ?
Czy muszą biernie patrzeć jak prowadzą
ich (nas) w złym (ich/moim zdaniem) kierunku ?

6. Data: 2014-01-29 11:22:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 11:00, intuicjonista pisze:
> [...]
> Czy nie maja prawa do własnego zdania ?
> Czy muszą biernie patrzeć jak prowadzą
> ich (nas) w złym (ich/moim zdaniem) kierunku ?

Być może. Jednakże ich wiarygodność jako skutecznych i świadomych
polityków (przywódców narodu, hi hi) jest w takim razie porównywalna do
wiarygodności nierozgarniętych klientów banku nieczytających "małych
literek" w roli ekspertów ds. ekonomii. ;)

Ewa

7. Data: 2014-01-29 11:25:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 10:29, Chiron pisze:
> [...]
> ci, co podpisali wcześniej- teraz mająsiedzieć cicho? A mamy brnąć
> dalej- bo już wcześniej cos takiego podpisali? Dobrze Cię zrozumiałem?

żądam, aby - skoro 90% społeczeństwa nie czyta tego, co podpisuje,
czytali to wybrańcy narodu, (p)osłami zwani. Za coś te grube diety biorą
w końcu. A skoro nie potrafią, to niech się zdymisjonują a nie robią z
tata wariata.

8. Data: 2014-01-29 11:40:26

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 11:22, FEniks pisze:

> [...]
> wiarygodności nierozgarniętych klientów banku nieczytających "małych
> literek" w roli ekspertów ds. ekonomii. ;)

Uprzedziłaś mnie :)

9. Data: 2014-01-29 11:57:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 11:00:20 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> wtedy celu nie widzieli ( było tylko coś o równouprawnieniu )
> - teraz dojrzeli i zobaczyli dokąd nas prowadzą
> (chłopcy przebierani za dziewczynki)

To jest Twoje rozumienie gender?
Czy po prostu paplesz jak papuga, powtarzajac to, co splywa we wscieklym slinotoku z
ambon?

10. Data: 2014-01-29 12:11:33

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:

>To jest Twoje rozumienie gender?
>Czy po prostu paplesz jak papuga, powtarzajac to, co splywa we wscieklym
>slinotoku z ambon?
Ciekawe, czy jak Twoje np wnuki bedą uczyć, jak się onanizować w
przedszkolu, a wnuczek przyjdzie zapłakany, bo cały dzień mu kazali chodzić
w spódnicy- wtedy obudzisz sięczy też nie? I w ogóle witaj Hanko -taka "bez
makijażu"

[...]

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/