TV temat namber łan - Ukraina :-/

1. Data: 2014-01-27 19:55:59

Temat: TV temat namber łan - Ukraina :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ukraina.
No cóż.
Co nam do nich?
Mają co wybrali, ot i wszystko, zaiste nie wiem, dlaczego mam się
gorączkowac ich sprawami, o ile tylko nie przekraczają one granicy.

Przecież i tak jak "będzie trzeba", to przyjdą nas rżnąć.

"Pana dziadek, Leopold Dębski, był lekarzem, leczył biednych ludzi. Ożenił
się z Ukrainką, Anisją Czemierkin. Mimo to i on, i jego żona zostali
zabici. W filmie dokumentalnym Agnieszki Arnold pt. ,,Oczyszczanie" z 2003
r., który dokumentuje podróż pana i pana mamy do Kisielina, jest rozmowa z
sąsiadami panna dziadków. Pamiętają ich, chwalą, mówią, że byli dobrymi
ludźmi...
Mama zapytała: ,,To dlaczego go zamordowaliście?". Usłyszała wtedy: ,,Tak
było trzeba". ,,A nas też, gdyby trzeba było, zamordowalibyście?".
Odpowiedzieli, że tak."
Wywiad z Krzesimirem Dębskim:
http://tvp.info/opinie/wywiady/o-planowanej-rzezi-wi
edzieli-wszyscy-poza-polakami/11746447
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein