WOŚP.

1. Data: 2014-01-27 20:05:32

Temat: WOŚP.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://forum.tvp.pl/index.php?topic=46485.0
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!
No , a już szczytem wszystkiego jest być z tego dumnym!"

I tyle w temacie.
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

2. Data: 2014-01-27 20:08:52

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
A gdzie idą nasze pieniądze ...do watykanu suko i dlatego trzeba żebrać bo polityków
interesuje tylko jedno, co jeszcze przekazać klerowi.

3. Data: 2014-01-27 20:10:14

Temat: Re: WOŚP.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jan 2014 11:08:52 -0800 (PST), Lolitka napisał(a):

> Ikselka
> A gdzie idą nasze pieniądze ...do watykanu suko i dlatego trzeba żebrać bo
polityków interesuje tylko jedno, co jeszcze przekazać klerowi.

No juz, dosyć, spadaj. PLONK

4. Data: 2014-01-27 20:20:53

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Plonk ci sprzedajna suko nie pomoże, polska bieda to wagony dóbr wyworzone do
watykanu. Dzieci umierają bo kler musi się napaść, nakraść i kpi bezczelnie okupant w
żywe oczy jak dzieci przyzwoici ludzie ratują.

5. Data: 2014-01-27 20:27:54

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-27 20:20, Lolitka pisze:
> [...]
watykanu. Dzieci umierają bo kler musi się napaść, nakraść i kpi bezczelnie okupant w
żywe oczy jak dzieci przyzwoici ludzie ratują.

Ty jesteś taki Napoleonek tylko bez strategi, więc szczekający napletek
napoleoński kryjący się za spodniami. Rozumiesz co chcę ci przez to
powiedzieć ? :-)

6. Data: 2014-01-27 21:50:18

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamienna
Kler okrada polskę i dlatego na nic nie ma, co kolejny syfilityk umysłowy ze wsi że
tak prostego faktu nie da rady zrozumieć.? Chcesz mieć na szpitale to klerowi należy
pokazać drogę do domu i walizeczki syfilityką umysłowym, bo to są zdrajcy ojczyzny.

7. Data: 2014-01-27 21:55:14

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-27 21:50, Lolitka pisze:
> [...]
pokazać drogę do domu i walizeczki syfilityką umysłowym, bo to są zdrajcy ojczyzny.

Jak zwykle nie zrozumiałeś aluzji. Może to coś ci rozjaśni.

http://fishki.pl/fishka,Nowy-Jork-Central-Park,64124
.html

Jeśli nie zrozumiesz, pytaj. ;-)

8. Data: 2014-01-27 21:58:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jan 2014 21:55:14 +0100, Kamienna napisał(a):

> http://fishki.pl/fishka,Nowy-Jork-Central-Park,64124
.html

:-D

9. Data: 2014-01-27 22:07:09

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamienna
A to jak masz poważne sprawy , to ty często ze swoimi aluzjami wtenczas się wcinasz,
że twoja barbi nie ma żadnej niebieskiej sukienki. ? Często taki infantylizm
prezentujesz czy od zawsze Down umysłowy?

10. Data: 2014-01-27 22:19:04

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-27 22:07, Lolitka pisze:

To nie są pytania związane z tematem, ale skoro nie masz nikogo kto by
ci udzielił na nie odpowiedzi:

> barbi nie ma żadnej niebieskiej sukienki. ?

Nie wiem. Może załóż jej tę różową, może się nie pogniewa. :-)

> Często taki infantylizm prezentuje czy od zawsze Down umysłowy?

Lolitko! Globie! Kto tam teraz włada twoim ego?! ;-)

TV temat namber łan - Ukraina :-/
Co to jest Monarchia?
Pascalina
Grunt, to mieć...