Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"

11. Data: 2014-01-29 12:15:08

Temat: Re: Dla XL - z serii "Ten zły dżęder"
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:lcakuq$4qp$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
0873,.html

> żądam, aby - skoro 90% społeczeństwa nie czyta tego, co podpisuje, czytali
> to wybrańcy narodu, (p)osłami zwani. Za coś te grube diety biorą w końcu.
> A skoro nie potrafią, to niech się zdymisjonują a nie robią z tata
> wariata.

100% zgody. W ten sposób mamy drugie 100%: obecni politycy w całości podają
się do dymisji. I dobrze.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

12. Data: 2014-01-29 13:17:32

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-01-29 11:00, intuicjonista pisze:
..

> Być może. Jednakże ich wiarygodność jako skutecznych i świadomych
> polityków (przywódców narodu, hi hi) jest w takim razie porównywalna do
> wiarygodności nierozgarniętych klientów banku nieczytających "małych
> literek" w roli ekspertów ds. ekonomii. ;)

miałem takie samo skojarzenie :)))

i jeszcze takie
facet zprasz panienke na kolacje do knajpy
a potem mów teraz orgietka z kolegami
a ona jak zaprotestuje to pierwsza naiwna
bo przeciez wiedziała na co sie decyduje ?

no więc masz racje , jako politycy są słabi !!!

Jednak tak jak naiwny==uczciwy (prostoduszny) klient
nie spodziewa się oszusta po drugiej stronie ( w banku)
tak i oni nie docenili z kim naprawdę mają do czynienia.

Ideologia owa nie była jasno doprecyzowana
w tamtym okresie - wtedy dopiero była mowa o kolacji
- o orgii po jeszcze nie wspominano.
Mogła sobie (naiwna i zaocofana) myślec
o romantcznych świecach i nastrojowej muzyce ?
Mogła - tylko co teraz ? Z tego powodu że źle
naiwnie/prostodusznie to oceniła - ma sie dać .......????
Hm.... no ja uważam,ze ma prawo powiedzic - nie
na to sie nie pisałam.
Ala ja tez widać zacofany może jestem ???
:)))))))))

13. Data: 2014-01-29 13:19:14

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu środa, 29 stycznia 2014 11:00:20 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> wtedy celu nie widzieli ( było tylko coś o równouprawnieniu )
> - teraz dojrzeli i zobaczyli dokąd nas prowadzą
> (chłopcy przebierani za dziewczynki)

>To jest Twoje rozumienie gender?
>Czy po prostu paplesz jak papuga, powtarzajac to, co splywa we wscieklym slinotoku z
ambon?

dziękuje za obiektywną i głeboko
przemyślana ocenę :))))

Gratuluje Haniu :)))))

14. Data: 2014-01-29 13:32:53

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 13:19, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> dziękuje za obiektywną i głeboko
> przemyślana ocenę :))))
>
> Gratuluje Haniu :)))))

Ja się wprawdzie nie bardzo orientuje w matematyce, ale czy bezbrzeżna
tolerancja nie staję się aby nietolerancją? :-)

15. Data: 2014-01-29 13:35:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-29 13:17, intuicjonista pisze:
> [...]
> Hm.... no ja uważam,ze ma prawo powiedzic - nie
> na to sie nie pisałam.
> Ala ja tez widać zacofany może jestem ???

Może i tak, ale jak się dziewczynie to za często zdarza, i to z tym
samym facetem, (vide: ACTA - to samo było), to ona po prostu głupia
jest, co nie? ;)

Ewa

16. Data: 2014-01-29 13:43:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 12:11:33 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Ciekawe, czy jak Twoje np wnuki bedą uczyć, jak się onanizować w
> przedszkolu,

Bo TO jest akurat gender, tak??

> a wnuczek przyjdzie zapłakany, bo cały dzień mu kazali chodzić
> w spódnicy-

Bo TO jest akurat gender, tak??

Pleciesz bzdury, powtarzajac papugowo cudze opinie - sam nie zaznawszy ani jednego z
tych faktow.

System - to nie tylko komuna czy pseudo demokracja.

Dajesz sie motac i mamic, a otworzze wreszcie oczy.

> wtedy obudzisz się czy też nie?

Czas pokaze, kto kogo budzil bedzie - tyle powiem.

> I w ogóle witaj Hanko -taka "bez
> makijażu"

Zachwyca mnie kazdy czlowiek.
Nawet taki, ktorego slowa rozczarowuja, bo wyobrazilam sobie na jego temat cos
zupelnie innego.

A na deser, prosze bardzo - tez warto poczytac:

Problematyka płci kulturowej analizowana jest w kontekście etniczności, klasy, rasy,
orientacji seksualnej, religii, języka, pozycji społecznej, wieku, wyglądu,
tożsamości płciowej etc. Ta metoda badania rzeczywistości społecznej, uwrażliwiona na
płeć kulturową, bo tym jest gender, jest fascynująca. Zmusza do zadawania pytań o
źródła i interesy jakie stoją za tym co zastane w porządku społecznym, a dotyczy
"oczywistych" ról męskich i kobiecych, które jednocześnie dyskryminują ludzi.
Genderowa metoda badania rzeczywistości społecznej dostrzega dyskryminację ze względu
i na inne niż płeć biologiczna cechy. Często stara się to usprawiedliwić
"normalnością", czyli biologią, gdy rzecz dotyczy przyzwolenia na nierówności i
dyskryminację, która niszczy i nie daje szans na pełnię rozwoju. . Metoda genderowa
poszerzając horyzonty ujawnia kulturowe podłoże tego, co uchodzi za "naturalne" i
biologiczne, a jest w pełni wytworem kultury, stereotypów i przyzwolenia na niszczącą
nierówność.

http://natemat.pl/89627,prof-monika-platek-ostro-o-d
ziennikarzach-politykach-i-kosciele-oraz-o-swojej-ob
ecnosci-w-mediach-nikt-mi-za-to-nie-placi

17. Data: 2014-01-29 13:48:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 13:19:14 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> dziękuje za obiektywną i głeboko
> przemyślana ocenę :))))

Tu masz lepsza - od kogos madrzejszego niz ja.

http://natemat.pl/89627,prof-monika-platek-ostro-o-d
ziennikarzach-politykach-i-kosciele-oraz-o-swojej-ob
ecnosci-w-mediach-nikt-mi-za-to-nie-placi

Powtorze - system to nie tylko socjalizm czy pseudo demokracja.
Czy warto poddawac sie jakiejkolwiek indoktrynacji?
Czy kazano Ci sie przebrac za dziewczynke? Tobie lub Twojemu dziecku/wnukowi?

Czy tak samo wlacza Ci sie czerwone swiatelko, gdy widzissz kobiety w
spodniach/spodnium?

Dajemy sie wpuszczac w maliny haslom "tak sie robi", "tak sie nie robi".

Tyle moge na dzisiaj.

18. Data: 2014-01-29 13:59:16

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2014-01-29 13:17, intuicjonista pisze:
> Może i tak, ale jak się dziewczynie to za często zdarza, i to z tym
> samym facetem, (vide: ACTA - to samo było), to ona po prostu głupia
> jest, co nie? ;)

dodam - kolejne
państwo będzie pomagało rodzinie
wiekszość powie tak -
ale jak sie dowie , że ma to ma polegac
na odbieraniu dzieci to sie moze zdziwić

wracając do dziewczyny - jeśli postawisz kogoś
w przymusie sytuacyjnym - to naprawdę
można być mądrym - ale miec trudności
- cała paczka idzie na spacer - potem
na drinka - potem... i potem nagle ...

Jak odrazu powiesz nie idę na spacer - to jestes dziwak
i chory umysłow - spaceru się boi.
A jak powiesz na końcu nie chce orgii - to
głupia udaje naiwną że niewiedziała o co chodzi

Kiedyś mówiliśmy o szachach i ruchach do przodu
- no niestety sa lepsi - planuja na pokolenia w przód
i nie upierają sie przy konkretnym wariancie.
Zauważ - jak rozpocznie sie kombinacja
to juz można wybierać tylko mniejsz zło.

No i czy głupia to gorsza ?
To jest problem systemu wartości.
Czy lepiej z głupią i uczciwą
czy z cfaną ale oszustką/krętaczką.
Każdy musi sobie sam odpowiedzić co woli
:)))))

19. Data: 2014-01-29 14:00:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 stycznia 2014 13:19:14 UTC+1 użytkownik intuicjonista napisał:

> dziękuje za obiektywną i głeboko
> przemyślana ocenę :))))

Po prostu uwazam, cze czlowieka na TAKIM poziomie stac na cos wiecej niz bezmyslne
wpasowywanie sie w rozentuzjazmowany tlum.

> Gratuluje Haniu :)))))

Pomysl - jesli masz ochote, rzecz jasna - ilu ludzi o podobnej do Twojej, ogromnej
wartosci, jest zgubionych dla swiata przez takie wlasnie mieciuchne wpasowywanie sie
w "tak sie robi", "tak sie nie robi".

I wybacz moja piane - czasem istotnie zdarza mi sie funkcjonowac bez makijazu.

20. Data: 2014-01-29 14:22:23

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

w "tak sie robi", "tak sie nie robi".

>I wybacz moja piane - czasem istotnie zdarza mi sie funkcjonowac bez makijazu.

Haniu ja sie nie gniewam.
Ja nikomu nie sugeruje czy popierać czy nie gender.

Ja obstaje za wolnością wyboru. - Wolnością bycia przeciw.
Nawet jeśli to naraża kogoś na śmieszność
- i ocene bycia naiwynym i nie nowoczesnym. I tyle.

Osobiście wolę bez makijażu :))))))

PURCHASE ORIGINAL PASSPORTS, DRIVER'S LICENSES, ID CARDS, BIRTH CERTS & UNIVERSITIES DIPLOMA FOR ALL COUNTRIES
Czeszka szuka Miłosza :-D
Oświecenie wbrew dogmatom...
WOŚP.
TV temat namber łan - Ukraina :-/